دعوت مجمع خیرین مسجد‌ساز از پیمانکاران علاقمند در امر ساخت مساجد
کد خبر: 1379226
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

دعوت مجمع خیرین مسجد‌ساز از پیمانکاران علاقمند در امر ساخت مساجد

گروه اجتماعی: مدیر عامل مجمع خیرین مسجدساز اعلام کرد: مجمع خیرین مسجدساز طی فراخوانی برای رفع کمبود تعداد مساجد کشور از شرکت‌های مشاوره و پیمانکاران کشور که در زمینه ساخت و ساز مساجد فعالیت دارند، دعوت به همکاری می‌کند.

مجید شایسته، مدیر عامل مجمع خیرین مسجدساز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اعلام فراخوان مجمع خیرین مسجدساز برای همکاری در مسجدسازی خبر داد و گفت: مجمع خیرین مسجدساز برای بالا بردن سطح کیفی و گسترش فعالیت‌های ساخت‌و‌ساز مساجد کشور به صورت فنی و کارشناسی شده و برطرف کردن کمبود تعداد مساجد از کلیه شرکت‌های مشاوره و پیمانکاران کشور که در زمینه ساخت و ساز مساجد فعالیت دارند و می‌توانند در این کار خیر همکاری کنند، درخواست کرده است برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر در این زمینه، رزومه خود از طریق پست الکترونیک به نشانی: kh-masjedsaz@yahoo.com ارسال و یا با شماره 88912168 تماس بگیرند.
وی همچنین عنوان کرد: علاقه‌مندان برای برقراری ارتباط حضوری می‌توانند به نشانی تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین، پلاک 387، دفتر مرکزی ستاد اقامه نماز، مجمع خیرین مسجدساز مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که مجمع خیرین مسجدساز در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیام‌های اجلاس‌های سراسری نماز و به دلیل اهتمام ورزی جدی به امر ساخت و ساز مساجد در سراسر کشور و رفع کمبود مساجد،‌ فعالیت خود را از سال 1391 و به ابتکار حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی آغاز کرده است.

به گزارش ایکنا بازدیدکنندگان و افراد خیّر در وبگاه www.masjedsaz.ir می‌توانند به اطلاعاتی همچون اهداف تشکیل مجمع، اساس نامه، اسامی هیأت امنا و هیأت مدیره دسترسی داشته باشند. همچنین نحوه ارائه خدمات به درخواست‌ها و نحوه دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت خیرین مسجد‌ساز اطلاع رسانی شده است.

captcha