«قسم به زیتون» روز قدس از رادیو قرآن پخش می‌شود
کد خبر: 1432610
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

«قسم به زیتون» روز قدس از رادیو قرآن پخش می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: ویژه‌برنامه «قسم به زیتون» جمعه، سوم مردادماه، همزمان با روز جهانی قدس به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) همزمان با فرارسیدن روز قدس ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «قسم به زیتون»  جمعه، سوم مردادماه از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.
براساس این گزارش، در این برنامه که جمعه، سوم مردادماه از ساعت 9:30 به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود، حسین شیخ‌الاسلام میهمان حضوری خواهد بود و حجت‌الاسلام حاج‌ابوالقاسم، حافظ کل قرآن و علی‌اصغر آب‌خضر، دبیر شورای تبلیغات اسلامی کشور نیز میهمان تلفنی این برنامه خواهند بود.
گزارش از مراسم راهپیمایی روز قدس در سطح کشور، کلام امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهید مرتضی مطهری در مورد فلسطین از جمله آیتم‌های پیش‌بینی شده برای ویژه‌برنامه قسم به زیتون است.
ویژه‌برنامه قسم به زیتون با رویکرد پوشش مراسم قدس و اطلاع‌رسانی از برگزاری آن، پرداختن به اهمیت این روز جهانی، بررسی آیات قرآن در مورد حمایت از مظلومان و مستضعفین، شکل‌گیری حکومت جهانی به رهبری امام زمان(عج)، اهمیت سرزمین قدس و خاورمیانه و علت اشغال فلسطین پخش می‌شود.
یادآور می‌شود، ویژه‌برنامه قسم به زیتون کاری از گروه قرآن و اطلاع‌رسانی و فضای مجازی رادیو قرآن است که با اجرای مهدی عابدی و تهیه‌کنندگی فاطمه رحمانی از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

captcha