ختم آيه‌های سلامت در نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم
کد خبر: 2567202
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

ختم آيه‌های سلامت در نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم

گروه سلامت: غرفه دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم با استخراج آيات مرتبط با مسائل حوزه سلامت به ختم آيه‌های سلامت محور قرآن كريم پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با حضور در بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم نرم‌افزارها و كتب آموزشی سبك زندگی سالم را به صورت رايگان در اختيار بازديدكنندگان نمايشگاه قرار می‌دهد.
اين غرفه همچنين از زمان برپايی نمايشگاه خدمات ديگری از قبيل فعاليت‌هايی مانند ارائه مشاوره تغذيه در رمضان و روانشناسی به مخاطبان در محل غرفه، آشناسازی كودكان با سلامت از منظر قرآن، انجام تست هوش كودكان، تحليل نقاشی‌های كودكان و برگزاری مسابقات برای گروه‌های مختلف سنی در نظر گرفته است.
همچنين برنامه‌هايی از قبيل: توزيع لوح‌های فشرده آموزشی سلامت، قصه‌گويی با موضوع سلامت و قرآن، انجام بازی‌های رايانه‌ای، ارائه نشست‌های تخصصی، معرفی سايت‌های سلامت، بررسی آيات قرآن و ارسال پيام‌های بهداشتی از طريق بلوتوث در حوزه سلامت نيز از ديگر فعاليت‌های اين غرفه است.
دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی همچنين در اين نمايشگاه به معرفی سايت‌های سلامت از جمله آموزش سلامت همگانی، سامانه مشاوره الكترونيكی سلامت(سماس)، سامانه شناسايی سايت‌های سلامت و بانك تخصصی فيلم سلامت پرداخته است.
از ديگر برنامه‌های اين غرفه ختم آيه‌های سلامت قرآن كريم است كه مجموعه با استخراج 81 آيه مرتبط با موضوعات سلامت از قرآن كريم با ختم آيه‌های سلامت محور در بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم پرداخته است.
همچنين بروشورهايی با عنوان سبك زندگی سالم، تغذيه با شير مادر، كتاب نقش امر به معروف در ارتقای سلامت جامعه، كتاب فشار خون به صورت رايگان در غرفه سبك زندگی سالم توزيع و در اختيار علاقه‌مندان قرار می‌گيرد.
براساس گزارش ايكنا، نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم از تاريخ 25 تيرماه سال جاری تا پايان ماه مبارك رمضان از ساعت 17 تا 24 در محل مصلای بزرگ تهران آماده پذيرايی از علاقه‌مندان به اين حوزه است.
captcha