گفت‌وگوی صمیمی با خانواده‌های قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد
کد خبر: 3320964
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

گفت‌وگوی صمیمی با خانواده‌های قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: ۱۰ خانواده قرآنی هر شب از ایام دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در سالن b۲ گفت‌وگوی صمیمی با مردم خواهند داشت.

حجت‌الاسلام سعید گنج‌خانی، مسئول غرفه‌های سپاه امام رضا(ع) در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سپاه امام رضا(ع) در سالن b2 با غرفه‌های کودک و نوجوان، فضای مجازی، سبک زندگی، دستاوردهای بسیج، آموزش قرآن در پنج ساعت، طب اسلامی و غرفه محصولات فرهنگی بسیج در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد حضور یافته است.

وی با اعلام اینکه علاوه بر غرفه‌های فوق گفت‌وگوی صمیمی با خانواده‌های قرآنی و گفتمان حجاب نیز در این مدت برنامه‌ریزی شده است، افزود: خانواده قرآنی در جامعه امروز مهجور واقع شده است، بنابراین تلاش کرده‌ایم طی برپایی نمایشگاه از ساعت 21 الی 22 در خدمت 10 خانواده قرآنی باشیم.

برگزاری گفتمان حجاب در غرفه سپاه امام رضا(ع)

مسئول غرفه‌های سپاه امام رضا(ع) در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ادامه داد: همچنین پس از این گفت‌وگو، برگزاری گفتمان حجاب ساعت 22 الی 23 در نظر گرفته شده است که اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در قالب گفت‌وگو مباحث حجاب را واکاوی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام گنج‌خانی با تشریح هر غرفه، عنوان کرد: در غرفه سبک زندگی، 36 تخته شاسی در مورد سبک زندگی اسلامی قرار داده‌ایم که یکی از طلبه‌ها به عنوان راوی در مورد موضوعات هر تصویر که بیانگر یک نکته خانوادگی و اجتماعی است، مطالبی را بیان می‌کند.

وی با اشاره به غرفه‌ دستاوردهای بسیج، بیان کرد: تاکنون کارهایی که بسیج برای قرآن در قالب کتاب و سی‌دی انجام داده را در این غرفه در معرض نمایش گذاشته‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان به چهار دوره کتاب سبک زندگی اسلامی و خانواده که توسط اساتید و سرمربیان صالحین گردآوری شده است و هشت دوره کتاب در مورد بسیج و خانواده، اشاره کرد.

آموزش روخوانی و روانخوانی در پنج ساعت

مسئول غرفه‌های سپاه امام رضا(ع) در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از آموزش روخوانی و روانخوانی در پنج ساعت سخن گفت و افزود: در این غرفه از علاقه‌مندان به آموزش و فراگیری قرآن ثبت‌نام به عمل می‌آید و پس از پایان ماه رمضان با برگزاری این آموزش در منطقه احمدآباد مشهد میزبان متقاضیان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام گنج‌خانی به غرفه طب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این غرفه بحث طب شناسی را داریم و افرادی که در این غرفه حضور می‌یابند علاوه بر مشاوره طب اسلامی، طیع گرم یا سرد بدنشان نیز مشخص می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در غرفه ارائه محصولات فرهنگی با آثاری همچون کتاب، نرم‌افزار با موضوعات پزشکی، روانشناسی، خانواده و طب تولید بسیج و سپاه است در خدمت مراجعه‌کنندگان هستیم.

captcha