فیلم عاشورایی «رند» برای پخش در جشنواره فجر آماده می‌شود
کد خبر: 3455044
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

فیلم عاشورایی «رند» برای پخش در جشنواره فجر آماده می‌شود

گروه هنر: «رند» عنوان فیلمی سینمایی به تهیه‌کنندگی محمرضا شفیعی است که با برخورداری از مضمونی عاشورایی برای پخش در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی اپیزودیک «رند» خبر داد: فیلم سینمایی «رند» عنوان یک فیلم اجتماعی است که از مفاهیم عاشورایی بهره برده و هم اکنون در شهر کربلا در حال تصویربرداری است. این کار قرار است برای پخش در سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده شود.

وی افزود: در این کار سه بازیگر ایرانی و یک بازیگر عراقی حضور دارند. این فیلم، یک کار اپیزودیک است که در چهار بخش ساخته شد و هر قسمت را یک فیلمساز کارگردانی کرده است. قسمت اول را دانش اقباشاوی کارگردانی کرده و در آن حمید فرخ‌نژاد نقش‌آفرینی کرده در روایت دوم کارگردانی برعهده هادی نائیجی است و حامد بهداد در آن هنرنمایی کرده است. در بخش سوم که نویسندگی و کارگردانی آن را هادی مقدم‌دوست برعهده دارد، مینا ساداتی حضور دارد و در بخش پایانی نیز آلا نجم، بازیگر عراقی نقش‌آفرینی کرده و کارگردانی کار برعهده روح‌الله نجم است.

سایر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی‌باشی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر برنامه‌ریزی: سعید بیات، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: عباس پولوندی، دستیار کارگردان روایت اول: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت دوم: محمدرضا احمدی، دستیار کارگردان روایت سوم: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت چهارم: رضا غفارنژاد، تدوینگر: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، مدیر تدارکات: سعید نظری، جلوه‌های ویژه بصری و ناظر پس از تولید: وحید قطبی‌زاده، عکاس: حسن هندی، تصویربردار پشت صحنه: علی قلندریان، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: فائزه آقابابائی، مجری طرح: موسسه فرهنگی وصف صبا.

captcha