برنامه‌های تحویل سال نو در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان آغاز شد
کد خبر: 3484236
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

برنامه‌های تحویل سال نو در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان آغاز شد

گروه اجتماعی: برنامه‌های تحویل سال نو، امروز اول فروردین ماه پس از قرائت نماز صبح در یادمان‌های دفاع مقدس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، آیین تحویل سال جدید باحضور کاروان‌های راهیان نور امروز اول فروردین ماه در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

یادمان کانال کمیل: برنامه‌های لحظه سال تحویل در این یادمان بعد از نماز صبح با مناجات خوانی همرزمان شهدا، روایتگری بازماندگان گردان کمیل و حنظله و سخنرانی در منطقه عمومی فکه، کانال کمیل و حنظله برگزار شد.

یادمان والفجر 8: مراسم سال تحویل در یادمان والفجر 8 با حضور کاروان‌های راهیان نور و مردم منطقه برگزار شد. در این یادمان علاوه بر پهن کردن سفره هفت سین، سفره هفت سین جنگی نیز پهن شد. مراسم تحویل سال نیز با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و با سخنرانی ادامه یافت.

همچنین برنامه‌ سال تحویل در جوار قبور شهدای گمنام در گلزار شهدای خرمشهر برگزار شد.

فتح المبین: برنامه تحویل سال در این یادمان با حضور کاروان‌های راهیان نور و مردم شهرستان شوش و با مداحی مداح اهل برگزار شد.

چذابه: چیدن سفره هفت سین در کنار مزار شهدای گمنام و فراهم کردن امکانات پذیرایی از زائران از جمله برنامه‌های این یادمان برای سال تحویل است.

یادمان عملیات سیدالشهدا(ع): مهمترین برنامه‌های این یادمان چیدن سفره هفت سین، تلاوت قرآن کریم توسط خادمین شهدا و قرائت دعای سال تحویل است. بعد از تحویل سال برای خادمین از حال و هوای رزمندگان گفته می‌شود و پس از آن به قرائت حدیث کسا و زیارت حضرت زهرا(س) پرداخته می‌شود.

یادمان کربلای4: امسال همانند سال‌های گذشته مراسم لحظه سال تحویل با حضور کاروان‌های راهیان نور برگزار می‌شود. در این مراسم پس از خواندن دعای سال تحویل و پخش سخنان مقام معظم رهبری به صورت مستقیم سخنرانی پخش خواهد شد.

معراج شهدا اهواز: مراسم تحویل سال نو در معراج شهدای اهواز(پادگان شهید محمودوند) واقع در سه راه خرمشهر کیلومتر 2 جاده اندیمشک در جوار شهدای گمنام تازه تفحص شده برگزار شد. این مراسم با قرائت قرآن و دعای مجیر برای نجات مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق و فلسطین آغاز شده و با سخنرانی و مدیحه سرایی ادامه پیدا خواهد کرد.

شلمچه: یادمان شلمچه اول فروردین سال 1394 ویژه برنامه‌های خود را با برگزاری نماز جماعت صبح، سخنرانی و مداحی و روایتگری روایان مستقر در یادمان آغاز کرد.

طلائیه: یادمان شهدای طلائیه قبل از تحویل سال گروهی از هنرمندان به اجرای تئاتر پرداختند و پس از تحویل سال مراسم قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی برگزار خواهد شد.
captcha