اعزام گروه تواشیح سبطین اهواز به اوگاندا
کد خبر: 3503175
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
با قرآنيان خوزستان در ماه رمضان/1

اعزام گروه تواشیح سبطین اهواز به اوگاندا

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه بین‌المللی تواشیح سبطین اهواز به منظور تبلیغ دین اسلام و مذهب تشیع در ماه رمضان به کشور اوگاندا اعزام خواهند شد و به اجرای برنامه می‌پردازند.

رضا شریفی، مدیرگروه تواشیح سبطین اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از اعزام این گروه تواشیح به کشور اوگاندا از سوی شورای عالی قرآن کریم و سازمان ارتباطات اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این گروه 2 تیرماه(16 ماه مبارک رمضان) این سفر اعزام خواهند شد، افزود: این سفر به مدت 10 روز به طول می‌انجامد و تا 12 تیرماه(26 ماه مبارک رمضان) ادامه دارد.

شریفی با بیان اینکه در این سفر آخرین اثر این گروه به نام «نورٌ بداً» اجرا خواهد شد، افزود: این اثر که در مدح پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) است از اشعار عباس حزباوی و ابوامل الربیعی استفاده شده است.

مدیرگروه تواشیح سبطین اهواز در ادامه گفت: در این سفر 4 نفر از اعضای این گروه شامل رحیم شریفی، سید حسین موسوی، علی سواری و صادق بیت‌سعید است اعزام خواهند شد.

یادآور می‌شود رضا شریفی، رحیم شریفی، علی عبدالخانی، ناصر حق‌شناس، صالح سخراوی، سید حسین موسوی، علی سواری‌ و صادق بیت سعید اعضای گروه تواشیح سبطین اهواز هستند.

captcha