مربیان فرهنگی و قرآنی نیاز به هدایت منسجم فکری دارند
کد خبر: 3599155
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

مربیان فرهنگی و قرآنی نیاز به هدایت منسجم فکری دارند

گروه فعالیت‌های قرآنی: یک فعال فرهنگی شوش تصریح کرد: ما معلمان مؤمن انقلابی در سطح شهرستان کم نداریم که حاضرند بدون چشم‌داشت کار کنند؛ اما این معلمان نیاز به هدایت و خوراک فکری برای ارائه به دانش‌آموزان دارند، کار پراکنده نمی‌تواند ما را به هدف‌مان برساند، اگر کار تشکیلاتی و هماهنگ باشد پاسخ می‌دهد.

حبیب کرد، مسئول کانون فرهنگی هنری موعود شوش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، درباره برنامه‌های قرآنی این کانون گفت: در این کانون آموزش قرآن در سه سطح به دانش‌آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: این آموزش‌ها در زمینه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است و علاوه بر آن، برای دانش‌آموزان مستعد در رشته صوت و لحن نیز آموزش تخصصی‌تر در نظر گرفته می‌شود.

کرد با بیان اینکه کانون فرهنگی ـ هنری موعود کانون معین قرآن شهرستان است، گفت: یک نیاز مهم در شهرستان شوش مربیان قرآنی متخصص است. در حال حاضر حیدر کاظمی، سید محمد فاضلی و سید علی موسویان تدریس مقدماتی قرآن‌آموزان را بر عهده دارند اما این افراد در مرحله بعد نیاز به آموش تخصصی دارند.

مسئول کانون فرهنگی هنری موعود شوش گفت: در این راستا طرحی از سوی این کانون آماده شده است که براساس آن بتوانیم از مربیان استان برای آموزش قرآن آموزان مستعد بهره‌مند شویم. اجرای این طرح نیاز به تأیید دبیرخانه کانون‌های مساجد استان دارد.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: ما معلمان مؤمن انقلابی در سطح شهرستان کم نداریم که حاضرند بدون چشم‌داشت کار کنند؛ اما این معلمان نیاز به هدایت و خوراک فکری برای ارائه به دانش‌آموزان دارند. کار پراکنده نمی‌تواند ما را به هدف‌مان برساند. اگر کنار تشکیلاتی و هماهنگ باشد پاسخ می‌دهد. معلمان ما نیاز دارند آموزش‌های لازم را دریافت کنند که چه کاری باید انجام دهند.

captcha