دوره توانمندسازی مربیان قرآن در موسسه امام رضا(ع) اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 3652422
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

دوره توانمندسازی مربیان قرآن در موسسه امام رضا(ع) اهواز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نخستین جلسه توانمندسازی مربیان قرآن ویژه بانوان امروز، 22 مهرماه در موسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز برگزار می‌شود.

صادق شوهانی، مسئول مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه این مؤسسه در دوران فعالیت خود نزدیک به 280 مربی قرآنی تربیت کرده است، گفت: نخستین جلسه توانمندسازی این مربیان ویژه بانوان ساعت 18:30 امروز 22 مهرماه با حضور سعید مدنیان و مهدی فاضلی برگزار می‌شود.

وی توسعه فضای قرآنی میان مربیان، جذب و شناسایی نخبگان قرآنی، ایجاد دوره‌های کارورزی برای مربیان، سازماندهی مربیان و به‌روزرسانی شیوه‌های آموزش، انتقال تجربیات و خلاقیت‌ها میان مربیان را از جمله اهداف این دوره برشمرد.

شوهانی گفت: مقرر شده هر دو ماه یک بار این جلسات توانمندسازی به صورت کارگاه یک روزه از صبح تا بعدازظهر به منظور تبادل خلاقیت‌ها و تجربیات میان مربیان به صورت رایگان برگزار شود.

مسئول مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز عنوان کرد: در حاشیه برگزاری دوره توانمندسازی امروز مدارک پایان دوره تربیت مربی این مؤسسه با حضور معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به این افراد ارائه می‌شود. همچنین در این مراسم از خانواده مرحوم حمیداوی از مربیان قرآن تقدیر خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره با شماره 33379016 تماس بگیرند.

iqnakhouzestan@
captcha