ضرورت شناسایی و ارائه راهکار در کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3654541
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
امیری بیان کرد:

ضرورت شناسایی و ارائه راهکار در کاهش آسیب‌های اجتماعی

گروه فرهنگی: سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری بر شناسایی و احصاء مشکلات اجتماعی استان تأکید و اظهار کرد: باید با شناسایی این مشکلات راهکارهای برون‌رفت از آنان نیز مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، گودرز امیری، سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری، عصر امروز 26 مهرماه در شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور ناظر شورای فرهنگ عمومی استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداری‌ها مسئول جذب و آموزش متولیان متوفیات در استان هستند، گفت: در همین راستا استانداری نامه‌ای به تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جهت آموزش یا برگزاری آزمون از برگزارکنندگان مراسمات کفن و دفن ابلاغ می‌کند.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری راهپیمایی 13 آبان، افزود: با توجه به سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل، باید این راهپیمایی هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.
وی بر شناسایی و احصاء مشکلات اجتماعی استان تأکید و اظهار کرد: باید با شناسایی این مشکلات راهکارهای برون‌رفت از آنان نیز مطرح شود.
امیری با توجه به ارائه برخی آمارها در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان توسط نماینده مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی کشور، خاطرنشان کرد: هر یک از دستگاه‌های استان باید با توجه به شاخص‌های ارائه شده راهکارهای پیشنهادی خود را به دبیرخانه جهت ارائه در شورای فرهنگ عمومی استان تحویل دهد. 

captcha