24 کمیته برای برگزاری هفته استکبارستیزی تشکیل شد
کد خبر: 3654547
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷

24 کمیته برای برگزاری هفته استکبارستیزی تشکیل شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال جاری پنجمین هفته استکبارشناسی و استکبارستیزی در استان برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری برنامه‌های این هفته 24 کمیته اجرایی تشکیل شده است .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، عصر امروز 26 مهرماه در شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور ، ارتقای آگاهی و شناخت مردم نسبت به توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا، تبیین سیاست‌های جدید دشمنان انقلاب و اسلام، چرایی شعار استراتژیک مرگ بر آمریکا و آگاهی بخشی در خصوص جنایات آمریکا در منطقه ازجمله رویکردهای راهپیمایی 13 آبان سال جاری عنوان کرد .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه سال جاری پنجمین هفته استکبارشناسی و استکبارستیزی در استان برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری برنامه‌های این هفته 24 کمیته اجرایی تشکیل شده است .
وی عنوان کرد: کمیته‌های بسیج، دانش‌آموزی، اطلاع‌رسانی، دانشجویی، پشتیبانی، فضای مجازی، تبلیغات، تشکل‌های مردمی، حوزه و روحانیت، هیئات مذهبی، فرهنگی هنری، کودک و نوجوان، مساجد، ایثارگران، امنیت، ادارات، زنان، انتظامات، اصناف، ارتباطات، جوانان و روستایی کمیته‌های برگزاری هفته استکبارستیزی در استان هستند .
گرجی بر حضور پرشور همه مردم در راهپیمایی 13 آبان تأکید و خاطرنشان کرد: راهپیمایی استکبارستیزی 13 آبان ساعت 9:30 از میدان دوازده محرم آغاز شده و به امامزادگان دو خاتون(ع) شهرکرد منتهی می‌شود .
captcha