حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی مشاور وزیر ارشاد شد
کد خبر: 3657963
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی مشاور وزیر ارشاد شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون سابق قرآن و عترت وزیر ارشاد به سمت مشاور وزیر در امور روحانیت این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سابق قرآن و عترت وزیر ارشاد به عنوان مشاور وزیر انتصاب شد. 
در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی آمده است: «نظر به مراتب علمی و سوابق اجرایی جناب‌عالی به ‌موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور روحانیت منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه امکانات در برقراری ارتباط سازنده با مراجع عظام تقلید و علمای بلاد، نمایندگان محترم ولی‌فقیه در استان‌ها و مراکز، ائمه محترم جمعه، حوزه‌های علمیه و دیگر شخصیت‌های برجسته روحانی، معرفی فعالیت‌های وزارت متبوع و انجام سایر وظایف محوله موفق و مؤید باشید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین صالحی‌منش، مشاور پیشین وزیر در امور روحانیت تقدیر و تشکر کرد.
captcha