تلاوت قرآن مسیحیان در بزرگداشت قربانیان مسجد الروضة
کد خبر: 3668511
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

تلاوت قرآن مسیحیان در بزرگداشت قربانیان مسجد الروضة

گروه بین‌الملل: مراسم بزرگداشت قربانیان مسجد الروضة مصر با تلاوت آیاتی از قران کریم در ساختمان جمعیت جوانان مسیحی استان المینا برگزار شد.

تلاوت قرآن در مراسم بزرگداشت قربانیان مسجد الروضة توسط مسیحیان
به گزارش خبرگزای بین‎المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع؛ دو جمعیت جونان مسلمان و مسیحی  با برگزاری مراسمی ضمن گرامیداشت یاد قربانیان مسجد الروضة و ابراز همبستگی با خانواده‎های آنان، هرگونه اقدام تروریستی که را محکوم کردند. 

زین فکری رئیس شورای مدیران جمعیت جوانان مسیحی در این مراسم که با حضور جمعی از شخصیت‎‌های دینی مصر برگزار شد, گروه‌های تکفیری را تاتار عصر حاضر خواند و تصریح کرد: آنها تر و خشک را با هم می‎سوزانند اما مردم  و حکومت مصر در پناه قرآن و انجیل بوده و هرگز کمر خم نخواهد کرد. 

مجدی رسلان نایب رئیس جمعیت جوانان مسلمان نیز با بیان این که تروریسم بین هیچ کس فرق نمی گذارد، گفت: آنها با هدف شکست مصر، شهروندان را هدف قرار داده‌اند اما مصر هرگز شکست نخواهد خورد. 

وی با بیان این که کسانی که نمازگزاران را به قتل رساندن هیچ دینی ندارند، تاکید کرد: ما در برابر تروریسمی که در اندیشه‌های گمراه تجلی پیدا کرده، می‌ایستیم. 

نماینده کلیسای ارتودوکس مصر نیز در سخنانی تصریح کرد: خون شهدای ما شاهدی بر قساوت کسانی است که تلاش می‌کنند، به اقدامات خود رنگ دینی دهند . 

وی با بیان این که چگونه کسی که انسان را خلق کرده دستور به قتل آن می‌دهد، گفت: این افراد می‌خواهند در زمین فساد کنند. وی در ادامه افزود: این قاتلان مزدور باید تاریخ را بخوانند تا بدانند مصر و ملت آن وحدت را می‌شناسند/. 
تلاوت قرآن در مراسم بزرگداشت قربانیان مسجد الروضة توسط مسیحیان

captcha