اولین کنگره بین‌المللی شعر جهادگران برگزار می‌‌شود
کد خبر: 3671637
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

اولین کنگره بین‌المللی شعر جهادگران برگزار می‌‌شود

گروه جهاد و حماسه: اولین کنگره بین‌المللی شعر جهادگران با محوریت «تقویت و اشاعه فرهنگ جهاد و مقاومت و روحیه خدمت در سطح ملی و بین‌المللی» توسط جمعی از گروه‌های جهادی با همکاری نهادهای انقلابی و هنری کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اولین کنگره بین‌المللی شعر جهادگران با موضوعاتی همچون اردوهای جهادی با محوریت خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی، ایثارگران و شهدای جهادی در عرصه خدمت‌رسانی و دفاع از حرم، فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی در موضوع حاشیه نشینی، جهادگران اربعین(در واقع خدمت فعالیت گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در موکب‌های اربعین در خدمت به زوار حسینی، آتش به اختیار فرهنگی (در عرصه جهاد و خدمت)، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، روحیه خدمت و مطالبه‌گری و سبک زندگی جهادی، ارائه الگوی جهادی، با توجه به سیره اهل بیت(ع)، علما، شهدای شاخص فرهنگی، خدمت‌رسانی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود.

پیش از این پایان زمان ارسال آثار به این کنگره شعر تا 20 آذرماه اعلام شده بود اما به دلیل گستردگی و استقبال متقاضیان تا 30 آذرماه تمدید شد و شاعران می‌توانند آثارشان را در درگاه اینترنتی irjhd.com بارگزاری یا به ایمیل info@irjhd.com ارسال کنند. شرکت در این کنگره بدون محدودیت سنی، جغرافیایی و... برای عموم آزاد است. همچنین آثار به 4 زبان فارسی، انگلیسی، عربی و اردو دریافت می‌شود.ارسال آثار در همه سبک‌ها و قالب‌های شعری بلامانع است.

یادآور می‌شود؛ نشست خبری اولین کنگره بین‌المللی شعر جهادگران روز سه‌شنبه ساعت 11 در پاتوق خبر جهادی برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه با حضور در این نشست می‌توانند پاسخ پرسش‌های خود را از بخش‌های مختلف کنگره جویا شوند.

captcha