بودجه برای کارهای قرآنی و فرهنگی بسیار ناچیز است
کد خبر: 3671671
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

بودجه برای کارهای قرآنی و فرهنگی بسیار ناچیز است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مباحثی که در مورد بودجه قرآنی شنیده می شود بسیار دردناک است و این مقدار برای کارهای قرآنی و فرهنگی بسیار ناچیز است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهر نوشت: حضرت آیت ا... غلامعلی نعیم آبادی ظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای قرآنی هرمزگان ضمن تأکید بر این موضوع که اساس انقلاب، قرآنی است گفت : متأسفانه تمام مراکز فرهنگی و قرآنی ما از کمبود بودجه و اعتبارات رنج می برند.

وی افزود: نمی دانیم چرا مجلس و دولت اهتمام بیشتری نسبت به قرآن و فرهنگ ندارند در صورتیکه مسئولان باید صدا و حرف دل قرآنی ها را با دل و جان بشنوند و بدان عمل کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان اظهار کرد : دولت و مجلس باید روی فرهنگ ، حساب ویژه ای باز کنند تا قرآن به جایگاه اصلی خود برسد .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ، ضمن تأکید بر افزایش تحرکات دشمنان در حوزه فرهنگ بیان داشت : در مقابل تحرکات دشمن و تهاجم فرهنگی چه کاری انجام داده ایم ، آیا فقط فرهنگ آبادانی جامعه مهم است و الباقی و قسمت اصلی فرهنگ باید فراموش شود ؟

نعیم آبادی با اظهار تأسف افزود : هر چیز که مربوط به اصیل ترین بخش جامعه یعنی فرهنگ قرآنی است دچار مشکل می باشد و لازم است در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود .

captcha