اعضای ستاد امر به معروف استان همدان معرفی شدند
کد خبر: 3671689
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

اعضای ستاد امر به معروف استان همدان معرفی شدند

گروه فرهنگی: سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان معاونت دولت و مردم، مهدی دهقان نیری به عنوان مدیر رسانه و میثم صابریون به عنوان مسئول طلایه داران این ستاد معرفی شدند .

 به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از همدان، آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه دراستان و رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکراستان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر مثل دریای مواج بوده و موضوع بسیار مهمی است گفت: اگر معروف ها زنده و عملی شوند منکرها از بین می روند .

وی با بیان اینکه اگر معروف ها عملی نشوند منکرها سربلند می کنند افزود: باید در جامعه بیشتر به اجرای امربه معروف توجه شود .

نماینده ولی فقیه با انتقاد از برخی پوشش ها در جامعه و استفاده برخی از آقایان و بانوان از اینگونه لباس ها افزود: برخی از این پوشش های موجب برخی ناتوانی های فیزیولوژیکی در افراد می شود .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم با بیان اینکه در سال جاری برای پانصد نفر از طلایه داران استان دوره آموزشی برگزار شده است گفت : برای ۱۳۷ اداره و ارگان هم احکام امربه معروف و نهی از منکر صادر شده است .

سردار مجیدی با اشاره به اینکه ۹۱۰ نفر در ادارات استان حکم دریافت کرده اند افزود: همواره برای مقابله با نقشه های دشمنان در حوزه های مختلف باید برنامه ریزی کرد.

وی با قدردانی ازعملکرد دستگاههای مختلف فرهنگی، بویژه صداوسیما افزود: در سال جاری هفتصد دقیقه برنامه تلویزیونی در حوزه امربه معروف و نهی از منکر از شبکه استانی تولید و پخش شده است .

نادری فر، مدیر کل امور اجتماعی استانداری هم با اشاره به اینکه بیست تیم بازرسی در استان تشکیل شده است گفت: در حال حاضر باید سند توسعه امربه معروف و نهی از منکر تدوین شود تا وظایف دستگاههای مختلف در آن تعیین شود .

وی با بیان اینکه برای عملیاتی تر شدن اقدامات و مصوبات این ستاد بهتر است در هر شهرستان ۲ معروف و ۲ منکر تعیین گردد افزود: ستادهای شهرستانی می توانند نسبت به این موارد تعیین شده اقدامات شایسته ای انجام ونتایج را ارزیابی کنند .

سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان هم با یبان اینکه شبکه های ماهواره ای در حال فعالیت علیه ارزشهای ایران اسلامی هستند گفت: هشتصد سایت غیر اخلاقی شناسایی و فیلتر شده اند و بیش از دویست و سی هزار نفر از مردم هم در حوزه های مختلف آموزش دیده اند .

منبع: باشگاه خبرنگاران

captcha