تقویت گفتمان قرآنی در سطوح مختلف جامعه؛ هدف آزمون سراسری حفظ
کد خبر: 3680979
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
فقهی‌زاده بیان کرد:

تقویت گفتمان قرآنی در سطوح مختلف جامعه؛ هدف آزمون سراسری حفظ

گروه مسابقات: معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت گفتمان قرآنی در سطوح مختلف جامعه را هدف اصلی برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هماهنگی ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، گفت: فلسفه وجودی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به عنوان موضوع مهمی باید مدنظر قرار گیرد، بر همین اساس تقویت گفتمان قرآنی در سطح ملی و با پوشش جامعه آماری گسترده باید مورد تأکید قرار گیرد.
فقهی‌زاده در ادامه تصریح کرد:‌ آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم فعالیتی است که باید بر اساس ناظر بودن بر هدف اجرا شود و تقویت گفتمان قرآنی مهم‌ترین برون‌داد این فعالیت ملی خواهد بود.
وی اظهار کرد: ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم باید با نگاهی علمی ـ ایمانی در جهت شناساندن ابعاد بی‌نهایت قرآن کریم به جوانان تمام تلاش خود را انجام دهند و از این راه بر دین، اخلاق و اعتقاد مردم کشورمان تأثیر گذارند.
یادآور می‌شود آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه، ١٠ اسفندماه سال جاری با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می شود.

captcha