زمینه‌سازی حضور 80 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 3692484
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
بحرالعلوم خبر داد:

زمینه‌سازی حضور 80 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

گروه سلامت: رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، از ثبت‌نام بیش از 4 هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی طی دو هفته گذشته در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت این وزارت‌خانه خبر داد.

زمینه‌سازی حضور 80 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن، عترت وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، از ثبت نام بیش از ۴ هزار نفر از دانشگاهیان علوم پزشکی در طی دو هفته گذشته در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت این وزارت خانه خبر داد.
وی تصریح کرد: از زمان اعلام زمان ثبت نام در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، ۱۰ روز می‌گذرد و تا کنون بیش از ۴ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی می‌کنیم با توجه به روند رو به رشد سال‌ها اخیر میزان افراد ثبت نام کننده به ۸۰ هزار نفر برسد.
بحرالعلوم بیان کرد: ما طی سال‌های اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای هم به لحاظ کمی و هم کیفی در این جشنواره را شاهد بودیم به گونه‌ای که در جشنواره بیستم، ۱۷ هزار نفر، بیست و یکم ۲۵ هزار نفر و بیست و دوم نیز ۵۰ هزار نفر شرکت کردند، هدف گزاری ما برای جشنواره امسال ۸۰ هزار نفر است.
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با بیان اینکه رشته‌های جدیدی به جشنواره امسال اضافه شده است گفت: رشته‌های تئاتر قرآنی، کمیک استریپ، خوش‌نویسی و شعر نیز به این جشنواره اضافه شده که هریک از خوش‌نویسی و شعر نیز خود به چند رشته تقسیم می‌شوند و می‌توان گفت: امسال بیش از ۴۰ رشته در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان حاضر خواهند بود.
بحرالعلوم با اشاره کسب ۴۲ رتبه ملی توسط دانشگاهیان علوم پزشکی در جشنواره ملی دانشگاهی عنوان کرد: این ۴۲ رشته در حالی کسب شده که ما در ۳ سال قبل در این جشنواره توانسته بودیم ۴ رتبه، سال بعد ۶ و سال گذشته نیز ۱۶ رتبه را کسب کنیم، اما امسال توانستیم ۴۲ رتبه ملی را به دست آوریم که این جهش در رتبه‌ها نشان از رشد ما دارد هر چند ما نباید به آن قانع باشیم.
وی یادآور شد: ما برای ارتقای سطح کیفی و کمی جشنواره از نظر‌های داوران استفاده کرده و به صورت مرتب کلاس‌های آموزشی را در دانشگاه‌ها برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/
captcha