کاهش پرونده‌های تخلفات صنفی در یزد
کد خبر: 3692544
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

کاهش پرونده‌های تخلفات صنفی در یزد

گروه اقتصادی-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به اینکه تمام پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شده، گفت: تعداد پرونده‌های تخلفات صنفی در یزد کاهش یافت.

به گزارش ایکنا از یزد، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد 28 بهمن ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: خوشبختانه امسال نسبت به سال قبل با کاهش تخلفات در استان یزد روبرو بودیم.
وی ادامه داد: تا پایان 30 دی ماه امسال، ورودی پرونده‌های تخلفی استان یزد نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به 800 مورد کاهش پیدا کرده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد ادامه داد: در مقابل و در بخش وصولی پرونده‌ها هم خوشبختانه امسال نسبت به سال قبل، با افزایش قابل توجه وصولی مطالبات روبرو بودیم.
سالاری افزود: در ارتباط با پرونده‌های مختومه هم خوشبختانه کاملا به روز هستیم و تقریبا تمام پرونده‌های وصولی بررسی شده و اقدامات لازم در ارتباط با این پرونده‌ها انجام شده است.
وی گفت: تعزیرات حکومتی در سه زمینه صلاحیت فعالیت دارد که نخستین مورد آن بررسی و رسیدگی به پرونده‌های تخلفات صنفی شامل مغازه‌ها در زمینه گران‌فروشی و عدم درج برچسب و موارد دیگر است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد عنوان کرد: رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز هم از دیگر فعالیت‌‌های تعزیرات حکومتی است بیان کرد: با توجه به اینکه یزد در مسیر مواصلاتی کشور قرار دارد، پرونده‌هایی در این زمینه داریم که در ارتباط با قاچاق تشکیل شده و نسبت به آن رسیدگی لازم صورت گرفته است.
سالاری افزود: رسیدگی به پرونده‌های بهداشتی و تخلفات دارویی، پزشکی و درمانی یکی دیگر از صلاحیت‌های این اداره است که در این زمینه هم اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

captcha