«جشنواره رویش» فرصتی برای ورود جوانان به عرصه‌های هنری است
کد خبر: 3692549
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

«جشنواره رویش» فرصتی برای ورود جوانان به عرصه‌های هنری است

گروه معارف: مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان با اشاره به‌ضرورت توجه بیشتر نیروهای ارزشی به فعالیت‌های هنری، گفت: جشنواره دانشجویی رویش زمینه ورود جدی جوانان انقلابی استان به عرصه‌های هنری را فراهم می‌کند.

به گزارش ایکنا از یزد، اکبر عابدی، مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان یزد در نشست جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی و کادر اجرایی جشنواره دانشجویی رویش با مدیرکل صداوسیما یزد با اشاره به‌ضرورت ورود جدی و قوی‌تر نیروی‌های انقلابی کشور به فعالیت‌های هنری و توجه بیشتر به این عرصه، اظهار کرد: جشنواره ادبی هنری رویش که سومین دوره آن به همت بسیج دانشجویی و همکاری دانشگاه‌های استان در حال برگزاری است زمینه ورود جوانان مستعد و ارزشی استان به فعالیت‌های هنری را فراهم می‌کند.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی با اشاره به تأثیرگذاری ابزارهای هنری و رسانه‌ای در جامعه امروز، اذعان کرد: این ابزارها باید در خدمت تعالی جامعه و سوق دادن آن به سمت ارزش‌ها و اخلاق و معنویت باشد.

عضو کادر اجرایی جشنواره دانشجویی رویش بابیان اینکه جشنواره ادبی هنری رویش صرفاً یک رقابت دانشجویی نیست و در کنار آن فرصت و شرایط رشد و توانمندسازی دانشجویان هنرمند استان نیز فراهم‌شده، یادآور شد: نمایشگاه‌های آثار این دانشجویان و کارگاه‌های نقد و بررسی نیز در روزهای آتی برگزار می‌شود که باعث بهتر دیده شدن توانایی‌ها دانشجویان استان در این عرصه خواهد شد.

عابدی با اشاره به ابعاد و برنامه‌های این جشنواره دانشجویی، تصریح کرد: بیش از 2 هزار اثر به این جشنواره ارسال‌شده، و از نکات برجسته و قابل‌توجه این جشنواره این موضوع است که اجرای اکثر برنامه‌ها و پیگیری امور برگزاری بر عهده دانشجویانی است که در سال‌های قبل از شرکت‌کنندگان این جشنواره بودند.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری رسانه‌های استان و بخش‌های خبری صدا و سیما در پوشش رسانه‌ای و انعکاس اخبار این جشنواره، اظهار کرد: جشنواره ادبی هنری رویش به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در سطح دانشگاه‌های استان باید موردتوجه ویژه رسانه‌ها قرار بگیرد، چراکه معرفی بهتر و بیشتر این جشنواره رشد فضای فرهنگی و تقویت هنر ارزشی و متعهد را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون برنامه‌های جشنواره می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی rooyeshfestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha