حضور پُررنگ مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3717180
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

حضور پُررنگ مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نمایشگاه قرآن

گروه هنر ــ مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در بخش هنری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با نمایش مجموعه‌ای از آثار خود در حوزه کارتون، کاریکاتور، نقاشی و گرافیک و پوستر، حضور پُررنگی دارد.

حضور پُررنگ مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا؛ مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در بخش هنری حضور پررنگی دارد و با نمایش مجموعه‌ای از آثار هنری خود که در رویدادهای گوناگون آنها را به نمایش عمومی درآورده بود، این بار نیز در نمایشگاه قرآن با نمایش مجدد آنها موجب تجدید خاطره مخاطبان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌شود.

این مرکز در یکی از قسمت‌های این بخش 10 تابلو از آثار نقاشی پُرتره شهدای مدافعان حرم که پیشتر در قالب نمایشگاه «آئینه‌های بی‌زنگار» در نگارخانه ابوالفضل عالی در معرض دید عموم قرار گرفته بود را به نمایش گذاشته است که در بین آنها پُرتره شهید حاج حسین همدانی و شهید محسن حججی به چشم می‌خورد.

همچنین قسمتی از این بخش از نمایشگاه قرآن اختصاص به نمایش آثار کارتون و کاریکاتور مربوط به مسابقه «پایان یک داعش» دارد که چندی پیش نمایشگاه آن در حوزه هنری افتتاح شد و قرار است 12 خرداد مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان آن نیز برگزار شود.

15 تابلو منتخب کارتون و کاریکاتور با موضوع داعش و گروه‌های تروریستی منطقه و حامیان آنها در این قسمت از بخش هنری نمایشگاه قرآن کریم در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گرفته است که علاوه بر آثار کارتون با موضوع داعش و جنایات ضدبشری آنها، کاریکاتور چهره‌هایی همچون ترامپ، بن سلمان و آنگ سان سوچی نیز دیده می‌شود.

از دیگر محصولات مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری  که در این بخش از نمایشگاه قرآن به نمایش درآمده است می‌توان به منتخب آثار یازدهمین سوگواره هنرهای عاشورایی اشاره کرد که حاوی پوستر و اعلانات و گرافیک محیطی با موضوع محرم و عاشوراست.

یادآور می‌شود، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 14 خرداد در مصلی امام خمینی(ره) برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام

captcha