نماز برای امام زمان(عج) زندگی را تغییر می‎دهد/ زیارت سیدالشهدا(ع) در ماه رمضان
کد خبر: 3717280
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
منبرهای یک دقیقه‎ای؛

نماز برای امام زمان(عج) زندگی را تغییر می‎دهد/ زیارت سیدالشهدا(ع) در ماه رمضان

گروه جامعه ــ در ماه رمضان نماز زیاد بخوانید، به جز نمازهای واجب، نماز های مستحبی بخوانید. و اگر هم نمی‎توانید نمازهای طولانی را بخوانید، نمازهای دو رکعتی مانند نماز صبح بخوانید و به ائمه هدیه کنید؛ در این ماه یکی از اعمالی که به آن بسیار تاکید شده، زیارت سید الشهدا(ع) است.

Image result for ‫حجت الاسلام علوی تهرانی‬‎

به گزارش ایکنا؛ در ماه رمضان نماز زیاد بخوانید، بجز نمازهای واجب، نمازهای مستحبی بخوانید. اگر هم نمی‎توانید نمازهای طولانی را بخوانید، نمازهای دو رکعتی مانند نماز صبح بخوانید و به ائمه(ع) هدیه کنید.

امام صادق(ع) می‎فرمایند: در ماه مبارک رمضان تا جایی که می‎توانی نماز زیاد بخوان. ابوبصیر می‎گوید: از حضرت سوال(ص) کردم، جایز است در ماه رمضان نماز زیاد بخوانیم؟  حضرت فرمودند: بله، رسول الله(ص) در ماه رمضان نماز بیشتر می‎خواندند. روزی چند رکعت نماز برای سلامتی امام زمان(عج) بخوان، زندگی‎ات تغییر می‎کند.

یکی از اعمالی که در طول زندگی، به خصوص در ماه رمضان به آن بسیار تاکید شده، زیارت سید الشهدا(ع) است. تربت سیدالشهدا(ع)، خوردنش نه‌تنها جایز، مستحب، بلکه شفا است. خاک خانه خدا، مسجد الحرام هم این طور نیست.

هرکسی به سیدالشهدا(ع) سلام بدهد، حضرت به آنجا نظر می‎کند و هرجایی که حضرت به آن نظر کند، تحت القبة حسین می‌شود. همانجا شما زیارت سیدالشهدا بخوانید، گناه از بین می‌رود، اثرش از بین می‌رود و برای شب قدر آماده می‌شوید. امام حسین(ع) هم زیارت از راه دورش و هم زیارت در حرمشان موضوعیت دارد.

سخنرانی حجت الاسلام علوی تهرانی/ رمضان 97

captcha