دفاع مقدس نظام ما را بیمه کرد
کد خبر: 3717306
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

دفاع مقدس نظام ما را بیمه کرد

گروه سیاسی- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر آمریکا یک درصد احتمال پیروزی در برابر ایران را بدهد حتما برای مقابله با ما لحظه‌ای درنگ نمی‌کند، گفت: دفاع مقدس نظام ما را بیمه کرد و امروز تمام سیاستمداران آزاداندیش دنیا در حال تحلیل پیروزی‌های بزرگ نظام هستند.

دفاع مقدس نظام ما را بیمه کرد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه ثارالله کرمانشاه، گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر و امن و با صلابت در دنیا است.
وی با اشاره به اینکه هیچ قدرتی یارای مقابله با اقتدار ایران نیست، افزود: اگر آمریکا یک درصد احتمال پیروزی در برابر ایران را بدهد حتما برای مقابله با ما لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.
آیت‌الله علما با اشاره به اینکه دفاع مقدس نظام ما را بیمه کرد، گفت: امروز تمام سیاستمداران آزاداندیش دنیا در حال تحلیل پیروزی‌های بزرگ نظام هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: باید از انقلاب اسلامی ایران همانند مادری که از نوزاد خود مراقبت می‌کند حراست کنیم.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: رمز پیروزی نظام در عرصه‌های مختلف اسلام توحیدی توکل بر خداوند متعال است.
آیت‌الله علما درادامه ایثار و مجاهدت رزمندگان و مردم در جریان‌سازی خرمشهر را یادآور شد و فتح خرمشهر را ارزشی دانست که هیچ قدرتی یارای مقابله با این ارزش‌ها را ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز حماسه فتح خرمشهر و مقاومت‌های ملت ایران در کشور های اسلامی طنین‌انداز شده است.
انتهای پیام

captcha