افتخارآفرینی‌های دفاع مقدس کشور را به اوج افتخار رسانده است
کد خبر: 3717307
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

افتخارآفرینی‌های دفاع مقدس کشور را به اوج افتخار رسانده است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: درحالی‌که ما در ابتدای جنگ حتی قادر به تأمین فشنگ و سیم‌خاردار نبودیم اما با تکیه‌بر ایمان و ایثار توانستیم افتخارآفرینی‌هایی را در آن دوران داشته باشیم که ثمره آن امروز در کشور قابل‌مشاهده است.

 افتخارآفرینی‌های دفاع مقدس کشور را به اوج افتخار رسانده است

به گزارش ایکنا از قزوین، همایش خرمشهر میراث جاویدان شهدای سرافراز 8 سال دفاع مقدس امروز 3 خرداد با حضور مسئولان استانی، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در سالن اجتماعات مهندس بهشتی برگزار شد.
داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی شهر خرمشهر اظهار کرد: این‌گونه پیروزی‌ها در دوران 8 ساله دفاع مقدس در حالی به دست آمد که رزمندگان ما با دستان خالی در مقابل بیش از 40 کشور دنیا ایستادگی کردند.
وی افزود: پیروزی‌های دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند و دارای معنا و مفهوم بزرگی بود به‌گونه‌ای که ایمان، اعتقاد، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا موجب رقم زدن این افتخارات شده است.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در ابتدای جنگ حتی قادر به تأمین فشنگ و سیم‌خاردار نبودیم اما با تکیه‌بر ایمان و ایثار توانستیم افتخارآفرینی‌هایی را در آن دوران داشته باشیم که ثمره آن امروز در کشور قابل‌مشاهده است.
این مسئول عنوان کرد: کشور ایران در حال حاضر در اوج افتخار است و در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارد.
وی ادامه داد: در عرصه پیشرفت‌های بنیه دفاعی، کشور به جایگاهی رسیده است که کسی جرئت تعرض به آن را ندارد و این مایه مباهات برای تمامی مردم و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

captcha