برگزاری محفل انس با قرآن کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین
کد خبر: 3717313
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

برگزاری محفل انس با قرآن کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی- محفل انس با قرآن کریم کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در آستان مقدس امام‌زاده سلطان سید محمد (ع) قزوین برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در این محفل انس که امروز 3 خرداد برگزار شد با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: هرساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به‌منظور بهره‌گیری از برکات این ماه عزیز از سوی نهادها و ارگان‌ها برگزار می‌شود که در این زمینه نیز سپاه و بسیج با توجه به وظیفه و مأموریتشان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به‌ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: صبح امروز پنج‌شنبه دومین محفل انس با قرآن کریم سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با حضور پایوران و سربازان وظیفه این ناحیه در آستان مبارک امامزاده سلطان سید محمد (ع) قزوین برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه این ناحیه، سخنرانی و قاری روشن‌دل عزیز استاد علی‌اکبری حافظ کل قرآن کریم و قاریان پاسدار و سرباز وظیفه این ناحیه آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.
دبیر اجرایی این مراسم گفت: یکی از برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنجشنبه با حضور قاریان مطرح کشوری و استانی در ستاد و نواحی و حتی در حوزه‌های مقاومت بسیج هم برگزار می‌شود.
معروفی یادآور شد: انس گرفتن با قرآن زمینه‌ای برای تدبر در نکات قرآنی است و در این صورت می‌توان پاسخ سؤالات اساسی درباره زندگی را از قرآن استنباط کرد، آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است که اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین عنوان کرد: دیگر محافل انس با قرآن این ناحیه هم با حضور قاریان مطرح استانی در بقاع متبرکه و امام زادگان سطح شهر برگزار خواهد شد.
معروفی در خاتمه از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه پایوران و سربازان وظیفه در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ، اذان و مفاهیم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام

captcha