نور الهی را در زندگی روزمره خود جاری کنیم
کد خبر: 3717314
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

نور الهی را در زندگی روزمره خود جاری کنیم

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: قرآن کریم نور است و باید سعی کنیم این نور الهی در زندگی روزمره خود جاری کنیم و با شرکت در محافل انس قرآنی فیض کامل را از تلاوت قاریان ببریم.

نور الهی را در زندگی روزمره خود جاری کنیم

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در محفل انس با قرآن این ناحیه که صبح امروز در آستان مقدس امام‌زاده سلطان سید محمد قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رمضان ماه نزول قرآن، ماه توبه، ماه عروج به‌سوی خدا، ماه بخشش گناهان و ماهی است که فضیلت و برتری بی‌نظیری نسبت به سایر ماه‌ها دارد.
وی با اشاره به جایگاه سعادت‌بخش قران کریم در زندگی ما انسان‌ها عنوان کرد: حقاً قرآن کریم بهترین درمان و راهگشای همه دردهای انسان‌هاست و با خواندن قرآن قلب انسان آرام می‌گیرد.
عدالتی بیان کرد: رمضان، بهار جان‌های خداجوست و باران کرامتِ «شهرالله»، روز و شب بر کویر دل‌ها می‌بارد و یاد خدا، صفابخش دل‌های عاشقان شب‌زنده‌دار است، شب‌های رمضان، از شام تا سحر، دل را در چشمه زلال یاد خدا و اولیاء خدا شستشو دهیم و مشتی از برکاتِ آسمانی این ماه برداریم.
این مسئول یادآور شد: ماه رمضان، موسم عبادت است و غذای روح، دوره تزکیه و تهذیب و تربیت و ساختن و مقاومت کردن و تحمّل نمودن و چشیدن است.
عدالتی تصریح کرد: قرآن کریم نور است و باید سعی کنیم این نور الهی در زندگی روزمره خود جاری کنیم و با شرکت در محافل انس قرآنی فیض کامل را از تلاوت قاریان قرآنی ببریم.
این مسئول افزود: چنانچه در این دنیا حامل قرآن و تأسی از قران و سیره نبوی را در زندگی خود و خانواده جاری کنیم و با آن مأنوس باشیم علاوه به بهره‌مندی از برکات معنویان در دنیا به توفیق سعادتمندی در آخرت نیز نائل خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha