۵۰۰ صندوق ثابت و سیار در ۴۰۰ پایگاه آماده دریافت زکات فطره مردم خوزستان
کد خبر: 3722440
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

۵۰۰ صندوق ثابت و سیار در ۴۰۰ پایگاه آماده دریافت زکات فطره مردم خوزستان

گروه اجتماعی ـ معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان اعلام کرد: حدود 500 صندوق ثابت و سیار در 400 پایگاه در مساجد، مصلی‌ها، مکان‌های برگزاری نماز عید فطر سراسر استان آماده جمع آوری فطریه روزه داران خوزستانی است.

به گزارش ایکنا از خوزستان، مهران کریمیان معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان ضمن تبریک پیشاپیش عیدسعید فطر و تشکر از کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان در طول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همزمان با روز عید سعید فطر بهزیستی خوزستان اقدام به جمع‌آوری فطریه روزه‌داران خواهد کرد و در این زمینه تمهیداتی پیش‌بینی شده است.

کریمیان بیان کرد: طبق قانون، سازمان بهزیستی متولی سلامت اجتماعی در کشور است و این در حالی‌ست که بدون مشارکت اجتماعی نمی‌توان اقدامات گسترده‌ای انجام داد.

وی در این باره گفت: بهزیستی خوزستان به عنوان متولی امور ایتام، معلولین و نیازمندان با توجه به فتوای مراجع عظام تقلید و فتوای موکد مقام معظم رهبری در تاریخ 24 اردیبهشت 87 در خصوص جمع آوری فطریه و زکات، آمادگی دارد تا فطریه مردم روزه دار استان را جمع آوری و بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان افزود: حدود 500 صندوق ثابت و سیار در 400 پایگاه در مساجد، مصلی‌ها، مکان‌های برگزاری نماز عید فطر سراسر استان آماده جمع آوری فطریه هم استانی‌های عزیز است و بیش از هزار نفر از کارکنان و افراد داوطلب وظیفه جمع آوری و تدارکات را بر عهده خواهند داشت.

کریمیان اعلام کرد: تمامی ادارات، مراکز و مجتمعات خدمات بهزیستی از چهارشنبه مورخ 23 خردادماه تا دوشنبه مورخ 28 خرداد ماه به مدت 5 روز پایگاه‌های ثابت جمع آوری فطریه و زکات هستند.

وی ادامه داد: شیرخوارگاه نگهداری ایتام بهزیستی به نشانی اهواز، سپیدار، بلوار فنی و حرفه‌ای، جنب تأمین اجتماعی، اداره بهزیستی شهرستان اهواز واقع در کمپلو، خیابان شیخ بهایی جنوبی، نبش کسایی، با شماره تماس 06133790698، مجتمع خدمات بهزیستی 8 شهریور در زیباشهر، بلوار شهید دستغیب، روبه روی دبیرستان پسرانه سعدی و مجتمع خدمات بهزیستی شهدا به نشانی چهارصد دستگاه، جنب پارک علامه از مراکز و پایگاه‌های ثابت جمع آوری فطریه در روزهای ذکر شده هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان همچنین افزود: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ بانک ملی به ‌نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان و یا با شماره‌گیری کد #۱۴۰۰۰۰۴*۴*۷۳۳* و یا با ورود به درگاه الکترونیکی www.behzisty-khz.ir اقدام به پرداخت فطریه و زکات اموال خود کنند و تلفن‌های 06133380811 و 06132296039 آماده پاسخگویی به خیرین عزیز است.

کریمیان در پایان از ائمه جمعه و اعضای شورای زکات استان به دلیل همکاری با ادرات بهزیستی استان تشکر کرد.

انتهای پیام

captcha