ویژه‌برنامه معارفی ارمغان غدیر تولید شد
کد خبر: 3739632
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
برای پخش در شبکه‌های ملی و بین‌المللی؛

ویژه‌برنامه معارفی ارمغان غدیر تولید شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر از تهیه و تولید ویژه‌برنامه ارمغان غدیر خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه با موضوع تبیین وظایف و تکالیف دولت و حکومت اسلامی نسبت به دین و دنیای مردم و متقابلا وظایف مردم نسبت به حکومت اسلامی از منظر امیرمؤمنان، علی(ع) ساخته شده است که در طول ۱۰ روز این ایام از شبکه‌های ملی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سیدمحمد میرآقابابا، مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: برای فراگیرشدن و نهادینه شدن اندیشه غدیر به مشارکت و حضور جدی، پررنگ و مستمر همه مردم در گرامیداشت دهه امامت و ولایت نیازمندیم.

وی عنوان کرد: با توجه به نقش و تأثیر رسانه‌ها اعم از دیداری و شنیداری مانند رادیو، تلویزیون، رسانه‌های مکتوب، فضای مجازی و به‌ویژه مسئولان فرهنگی و روابط عمومی‌های سراسر کشور در مدیریت افکار عمومی، نیازمند ورود جدی آنان در عرصه فرهنگی غدیر برای ترویج، توسعه و تعمیق این اندیشه پویا و نجات بخشیم.

میرآقابابا گفت: با توجه به تأکیدات فراوان رسول گرامی اسلام(ص) در خصوص امر بسیار مهم غدیر، باید همه مردم با تمام توان در گرامیداشت ایام غدیر اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایام غدیردر حقیقت ایام سرور و شادی آل الله(ع) است، اظهار کرد: درخواست ما از رسانه‌ها این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود به میدان بیایند و دِین و تکلیف خود را در حق غدیر ادا کنند و این ایام را با شکوه و عظمت هرچه کامل‌تر و تمام‌تر در سراسر کشور برگزار کنند.

مدیر روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه غدیر یک اندیشه و تفکر است، عنوان کرد: برای تعمیق این اندیشه باید تولیدات رسانه‌ای پیرامون غدیر افزایش یابد و این مهم جز با مشارکت و حضور مردمی و رسانه‌های کشور و تمامی دلسوزان اسلام و انقلاب محقق نخواهد شد.

وی در خصوص تولیدات رسانه‌ای سال جاری ضمن برشمردن برخی از محصولات این بنیاد، از تهیه و تولید ویژه‌برنامه ارمغان غدیر خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه در 120 قسمت کوتاه 4 تا 5 دقیقه‌ای با رویکرد معارفی و با موضوع تبیین وظایف و تکالیف دولت و حکومت اسلامی نسبت به دین و دنیای مردم و متقابلا وظایف مردم نسبت به حکومت اسلامی از منظر امیرمؤمنان علی(ع) ساخته شده است که در طول ۱۰ روز این ایام از شبکه‌های ملی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

میرآقابابا ادامه داد: این ویژه‌برنامه با مشارکت شورای معارف سیما و با هدف آگاهی بیشتر مردم و مسئولان نسبت به وظایف متقابل‌شان بر اساس سیره علوی تهیه و تولید شده و از اولین روز دهه امامت و ولایت یعنی از روز عرفه در اغلب شبکه‌های ملی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

وی در پایان از تولید برنامه‌های متنوع غدیری در شبکه‌های استانی خبر داد و گفت: اغلب این شبکه‌ها در این ایام فعال بوده و بعد مردمی غدیر و فعالیت‌های خودجوش مردمی را مورد توجه و انعکاس فراگیر قرار خواهند داد.

محمد ایمانی‌مهر
انتهای پیام

captcha