سهم کردستان در طرح مشاغل خانگی بیش از 19 میلیارد تومان است
کد خبر: 3739923
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

سهم کردستان در طرح مشاغل خانگی بیش از 19 میلیارد تومان است

گروه اجتماعی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: سهم استان کردستان در این بخش ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است .

سهم کردستان در طرح مشاغل خانگی بیش از 19 میلیارد تومان است

به گزارش ایکنا از کردستان، برهان صلواتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان امروز، ۲۸ مردادماه در نهمین جلسه شورای اشتغال استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از محل اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی ۲۶۰ میلیارد تومان سهم استان کردستان بوده که تاکنون بیش از ۵۰ درصد اعتبارات شامل ۱۳۷ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان توسط چهار بانک عامل اختصاص پیدا کرده است.
وی افزود: براساس اعلام سامانه کارا ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و براساس اعلام بانک ها ۱۰۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به طرح ها پرداخت شده و ۳۵ میلیارد تومان مانده اعتبارات هم باقی مانده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه در مجموع ۴۲۰ میلیارد طرح به بانک ها معرفی شده است، اعلام کرد: امیدواریم تا پایان هفته دولت بتوانیم ۱۰۰ درصد اعتبارات را پرداخت کنیم.
وی تاکید کرد: استان کردستان آماده بررسی و معرفی طرح ها برای ۵۰ درصد باقیمانده طرح اشتغال پایدار روستایی است.
صلواتی در ادامه به وجود ۲۰۰ میلیارد تومان طرح ملی هم اشاره و تصریح کرد: این اعتبار شامل ۱۵ طرح بوده که در حال حاضر ۱۱ طرح آن در جریان است.
وی ابراز امیدواری کرد: تا دهه فجر امسال شاهد افتتاح تعداد زیادی از طرح‌ها باشیم تا منجر به تثبیت شغل شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طرح مشاغل خانگی هم اشاره و بیان کرد: سهم استان کردستان در این بخش ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.
وی در پایان از فرمانداران خواست که در توزیع شهرستانی این طرح اقدامات لازم را انجام دهند و اقشار آسیب‌پذیر، بیماران خاص و معرفی‌شدگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در اولویت قرار دهند.
انتهای پیام

captcha