برگزاری مراسم دعای عرفه در ۱۱۵ مکان مذهبی کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3740298
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۱۱۵ مکان مذهبی کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی مراسم دعای عرفه در ۱۱۵ ‌مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی شهرهای استان خبر داد.

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۱۱۵مکان مذهبی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، دعای عرفه در ۱۱۵ مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی استان طنین‌انداز می‌شود.
وی افزود: از مهم‌ترین اعمال مستحبی در این ماه برگزاری مراسم دعای عرفه است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد و خدای متعال در این روز بنده خود را مورد لطف و عنایت خاص خود قرار می‌دهد، بنابراین باید قدر این روز و این مراسم را دانست و از لحظه لحظه‌های قرائت این دعا و این ایام بیشترین بهره را گرفت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت این دعا و توصیه بزرگان دین به برگزاری این مراسم و برپایی آن، اضافه کرد: مؤمنان و مسلمانان بعد از قرائت این دعای ارزشمند خود را به خدای متعال نزدیک‌تر کرده و از ایشان طلب رزق معنوی و مادی می‌کنند و این دعا زمینه کسب معرفت الهی در ادامه مسیر بندگی است.
برازش تصریح کرد: برگزاری مراسم دعای عرفه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت که به لطف خدای متعال در سال‌های اخیر حضور جوانان و نوجوانان در برپایی این مراسم قابل توجه است که امیدواریم امسال هم این مراسم با شکوه خاصی برگزار شود.
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شهرهای استان، ۱۱۵ مسجد و حسینیه و اماکن مذهبی آماده برپایی این مراسم معنوی هستند و اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل ستاد ویژه‌ای که متشکل از واحد اعزام اداره‌کل تبلیغات اسلامی، کانون مداحان و شاعران آئینی استان و شورای هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد هستند برای هرچه باشکوه‌تر این مراسم در شهرهای استان برنامه‌ریزی کرده است.
انتهای پیام

captcha