جشنواره «تئاتر رضوی» مروج فرهنگ و اخلاق رضوی باشد
کد خبر: 3740443
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

جشنواره «تئاتر رضوی» مروج فرهنگ و اخلاق رضوی باشد

گروه فرهنگی ـ امام جمعه شهرستان گرمه با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره تئاتر رضوی مایه افتخار است، اظهار کرد: باید تأثیرات این جشنواره در رفتار و گفتار مردم نمایان شود.

جشنواره تئاتر رضوی باید مروج فرهنگ واخلاق رضوی باشد

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم تاتاری، امام جمعه شهرستان گرمه اظهار کرد: برگزاری این گونه از جشنواره‌ها و تئاترهایی که با مضامین دینی اجرا می‌شوند در بین عموم مردم از جایگاه بالایی برخوردارند.
تاتاری با تأکید بر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، عنوان کرد: این فرهنگ باید علاوه بر داخل کشور در کشورهای اسلامی دیگر نیز نهادینه شود.
وی با اشاره به اهمیت و لزوم برگزاری این جشنواره در استان، گفت: این جشنواره یکی از تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در راستای تعمیق باورهای دینی جامعه است.
امام جمعه گرمه یادآور شد: رویدادهای فرهنگی قطعاً می‌توانند تاثیرات بسیار خوب و مثبتی بر جریان سازی و مخاطب‌آفرینی داشته باشند.
تاتاری با بیان اینکه هنر نمایش و تئاتر یکی از موثرترین شیوه ها برای انتقال پیام به جامعه است، گفت: تئاتر از ابزارهای مهم در انتقال پیام و مفاهیم به مردم و جامعه است که می تواند بر روی مخاطب تاثیر به سزایی داشته باشد.
وی گفت: امیدواریم در سال های آینده نیز شاهد برگزاری چنین جشنواره هایی در استان باشیم.
یادآور می‌شود، سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی، ٧، ٨ و ٩ شهریورماه امسال در مجموعه تئاتر شهر مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha