هفته دولت؛ فرصتی مناسب برای بیان عملکردها و واقعیت‌ها ‌
کد خبر: 3741176
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

هفته دولت؛ فرصتی مناسب برای بیان عملکردها و واقعیت‌ها ‌

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه آرمان انبیاء پیاده کردن عدالت است، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و واقعیت‌ها است.

فتنه‌های استکبار نمی‌تواند ایران را زمین‌گیر کند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، امروز، سوم شهریورماه در پنجمین شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکردها و واقعیت‌ها است.
وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر سنبل قابل‌قبول دولت اسلامی بودند، افزود: آرمان انبیاء پیاده کردن عدالت است و این آرمان در شریعت اسلام خلاصه می‌شود و در خاندان اهل‌بیت(ع) تحقق پیدا کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: اگرچه استکبار جهانی آرمان‌های انقلاب را تحمل نکرد اما دولت رجایی و باهنر به عنوان طراز انقلاب اسلامی برای دوست و دشمن روشن شد.
عبادی با بیان اینکه استکبار تاکنون جنایت‌های زیادی انجام داده که کشتن کودکان و زنان بی‌گناه نمونه مشمئزکننده آن است، تصریح کرد: جنایات آمریکا پیروزی نیست بلکه عین شکست بوده که اثبات آن نیازمند صبر است.
وی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی با داشتن الگوهایی مانند رجایی و باهنر شایسته نیست عده‌ای نان شب نداشته باشند و عده‌ای مرتب دزدی کنند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: دشمن برنامه‌هایی را در فضای مجازی دنبال می‌کند که باید قوه قضاییه به سراغ آنان برود.
عبادی با بیان اینکه امروز آمریکا با فشار اقتصادی، شعاری می‌دهد که از عهده‌اش بر نمی‌آید، افزود: بد اخلاقی‌ها و قانون‌شکنی های آمریکا موجب شده که چرت عده‌ای پاره شود.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در حد نیاز حساب‌ شده اقتصادی خود هیچ مشکلی ندارد و بقیه موارد مربوط به مدیریت است، تصریح کرد: امروز پای کشورهایی مانند آمریکا هیچ جا بند نیست و فقط برای انسان‌های ترسو مترسک و ببر کاغذی هستند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دروغ‌گویی‌ها و فتنه‌های استکبار نمی‌تواند کشور را زمین‌گیر کند و باید مسئولان با همراهی یکدیگر کاری جهادی کنند.
عبادی با بیان اینکه باید در مقابل جنگ‌های روانی واقعیت‌ها بیان شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید طی هفته دولت در فعالیت‌های انجام شده را اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام

captcha