«نذر آب» برای اهالی گلوگاه/ به کمپین بپیوندید
کد خبر: 3741289
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

«نذر آب» برای اهالی گلوگاه/ به کمپین بپیوندید

کانون خبرنگاران نبأ ــ با پیوستن به کمپین نذر آب به نفع مردم سیستان‌وبلوچستان از عموم مردم دعوت می‌شود با تهیه حداقل یک باکس آب معدنی یا کمک نقدی جهت خریداری آب، جمعیت هلال احمر شهرستان گلوگاه را در این امر خیرخواهانه یاری کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یکی از اهداف جمعیت هلال احمر این است که با توجه به امکاناتی که دارد بتواند آلام مشکلات مردم باشد.
با توجه به اینکه ارتقای سلامت مردم، حفظ کرامت انسانی، ترویج روحیه صلح و دوستی و دوری از خشونت از جمله وظایف جمعیت هلال احمر است و همواره تمام تلاش خود را کرده است به این وظایف جامه عمل بپوشاند.
جمعیت هلال احمر در جهت مقابله با خشک‌سالی سیستان‌و‌بلوچستان راه‌اندازی کمپین «نذر آب» با هدف کمک و بهبود وضعیت مردم آن منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.
اداره جمعیت هلال احمر شهرستان گلوگاه هم از این زنجیره صلح و دوستی عقب نیفتاده و با توجه به وظیفه ذاتی‌اش در سطح شهرستان گلوگاه این کمپین را راه‌اندازی کرده است که این اقدام با توجه به مشکلات عدیده پیش آمده برای مردم وفادار مرزنشین سیستان‌و‌بلوچستان ناشی از خشکسالی‌های پی در پی در آن استان است.
با توجه به سابقه همراهی و کمک شهروندان گلوگاه همچون سنوات گذشته از عموم مردم دعوت می‌شود با تهیه حداقل یک باکس آب معدنی یا کمک نقدی جهت خریداری آب، جمعیت هلال احمر شهرستان گلوگاه را در این امر خیرخواهانه یاری کنند.
شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به اداره جمعیت هلال احمر شهرستان تحویل دهند، همچنین خیران و داوطلبان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 01134668964 تماس بگیرند.
محمد خواجوی
انتهای پیام

captcha