«سدرةالمنتهی»؛ مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا
کد خبر: 3766095
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
موسسه برتر ایکنا/ 73

«سدرةالمنتهی»؛ مؤسسه برتر هفته از نگاه ایکنا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه سدرةالمنتهی در منطقه 17 شهر تهران از جمله مراکز قرآنی مردم‌نهاد است که محور فعالیتش را آشنایی قرآن‌آموزان با معارف قرآنی، سیره معصومین(ع) و اهل‌بیت(ع) از طریق ترجمه و مفاهیم آیات نورانی کلام وحی قرار داده است.

به گزارش ایکنا؛ این خبرگزاری در پایان هر هفته یک مؤسسه قرآنی را به‌عنوان «مؤسسه برتر هفته» معرفی می‌کند. این موضوع با هدف قدردانی از مؤسسات برای همکاری با ایکنا و ارتباط خبری قوی با سرویس مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد انجام می‌شود.
ایکنا در همین راستا و از سال ۱۳۹۵ تاکنون به معرفی 72 مؤسسه فعال در سطح کشور و استان‌های مختلف اقدام کرده است که این هفته به معرفی مؤسسه فرهنگی قرآنی سدرةالمنتهی تهران اختصاص دارد.
فعالیت این مؤسسه از سال 1386 به صورت غیررسمی و با مدیریت حمیده رهروشرع آغاز شد. سپس مراحل تشکیل پرونده به منظور صدور مجوز در همان‌ سال‌ها انجام و در نوبت صدور و دریافت مجوز قرار گرفت و سرانجام در سال 1390 پروانه فعالیت مؤسسه از سوی معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.
در این مؤسسه از گروه سنی 4 سال به بالا ثبت‌نام به عمل می‌آید و همچنین محور فعالیت‌ این مرکز قرآنی ـ مردمی بر آشنایی قرآن‌آموزان با معارف قرآنی، سیره معصومین(ع) و اهل‌بیت(ع) از طریق ترجمه و مفاهیم آیات نورانی کلام وحی و تدبر در قرآن و سپس ورود به عرصه‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن است.
کسب رتبه قرآن‌آموزان در مسابقات قرآن ارگان‌ها و دستگاه‌ها و طرح قرآنی 1440 و 1442، معرفی مدیر مؤسسه سدرةالمنتهی به عنوان فعال قرآنی در سال 1387 از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از جمله افتخارات کسب شده است.
مؤسسه قرآنی فرهنگی سدرةالمنتهی در خیابان ابوذر، خیابان سجاد شمالی، خیابان ولی عابدی، کوچه شهید صمدی، پلاک ۶، دارالقرآن ولایت قرار دارد.
انتهای پیام

captcha