شرکت ۹۶ دانش‌آموز از ناحیه ۱ اهواز در کارگاه‌های مسابقات قرآن
کد خبر: 3789400
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

شرکت ۹۶ دانش‌آموز از ناحیه ۱ اهواز در کارگاه‌های مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از شرکت ۹۶ دانش‌آموز نخبه قرآنی در کارگاه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حضور در مسابقات مرحله قطبی قرآن و عترت خبر داد.

شرکت 96 نفر از دانش آموزان ناحیه 1 اهواز در کارگاه‌های مسابقات قرآن(آمـــــاده)

سیدجاسم موسوی‌اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان نخبه قرآنی جهت حضور در مرحله قطبی شانزدهمین جشنواره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان خوزستان، گفت: 6 کارگاه ویژه آموزش رشته‌های آوایی و 6 کارگاه با محوریت رشته‌های کنفرانسی برنامه ریزی شده و در حال برگزاری هستند.

وی گفت: 30 دانش‌آموز پسر و 18 دانش‌آموز دختر در کارگاه رشته‌های آوایی و 24 دانش‌آموز پسر و 24 دانش‌آموز دختر با حضور در کارگاه رشته‌های کنفرانسی از نکات آموزشی ارائه شده توسط مدرسان کارگاه‌ها بهره‌مند می‎شوند.

موسوی‌اصل ادامه داد: این کارگاه‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی(5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل)، تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، انشاء نماز، انشاء امام زمان(ع)، احکام و اذان تشکیل شده‌اند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، کارگاه‌های آماده سازی دانش آموزان به مدت 3 هفته در محل دارالقرآن چهارده معصوم(ع) ناحیه یک اهواز در دو بخش خواهران و برادران تشکیل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز این فضا را فرصتی برای شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی دانش آموزی دانست و گفت: دانش‌آموزان پسر در تاریخ 7 و 8 اسفندماه و دانش آموزان دختر در تاریخ 9 و 10 اسفند‌ماه به مرحله قطبی مسابقات قرآن و عترت که میزبانی گتوند برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha