برگزاری جلسات فصلی فرماندار با اعضای سیاست‌گذاری شورای قرآن ماهشهر
کد خبر: 3789452
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

برگزاری جلسات فصلی فرماندار با اعضای سیاست‌گذاری شورای قرآن ماهشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در نشست مشترک مسئولان جلسات قرآن ماهشهر با فرماندار به مواردی همچون برگزاری جلسات فصلی فرماندار با شورای سیاست‌گذاری و اجرایی شورا، تخصیص ردیف بودجه ویژه شورای هماهنگی جلسات قرآن در شورای راهبردی و ... اشاره شد.

برگزاری جلسات فصلی فرماندار با شورای سیاست گذاری و اجرایی شورا

علی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری، مسئول روابط عمومی شورای قرآن ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان، اظهار کرد: شورای راهبردی شهرستان ماهشهر به صورت ماهانه با حضور مدیران ارشد ادارات شهرستان و با حضور فرماندار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر است که برای فعالیت‌های قرآنی در نظر گرفته شود که ابتدا در جلسه شورای راهبردی مطرح و سپس تصویب خواهد شد؛ مبلغ بودجه با توضیحاتی که در جلسه با فرماندار مطرح شده، در جلسه شورای راهبردی مشخص خواهد شد. 

ارشدی‌فر گاموری تصریح کرد: به همین منظور مسئولان جلسات قرآن آقایان و بانوان با محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر جلسه داشتند که مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه برگزاری جلسات فصلی فرماندار با شورای سیاست‌گذاری و اجرایی شورا، در نظر گرفتن بودجه شورای هماهنگی جلسات قرآن در شورای راهبردی برای سال آینده و تامین وسایل مورد نیاز جلسات قرآن از سال 98 بوده است. 

انتهای پیام 

captcha