هدیه دختر کلاه صورتی به مقام معظم رهبری
کد خبر: 3789655
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

هدیه دختر کلاه صورتی به مقام معظم رهبری

کانون خبرنگاران نبأ ــ نهال قاضی‌خانی، دختر شهید مدافع حرم مهدی، معروف به دختر کلاه صورتی به همراه جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری دیدار و هدیه‌ای را تقدیم ایشان کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نهال دختر کلاه صورتی ظهر دیروز، 23 بهمن به همراه جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

نهال قاضی‌خانی، دختر شهید مدافع حرم مهدی قاضی اولین شخصی بود که در این دیدار با رهبری دیدار چهره به چهره داشت، به گفته یکی از حاضرین در این جلسه، رهبر معظم انقلاب نهال را به‌خوبی به خاطر داشتند و خطاب به نهال فرمودند کلاه صورتی چطوری.

نهال که با پوشش مدرسه به این دیدار رفته بود، تابلوی عکسی را که از سوریه متبرک کرده بود، به همراه دست‌نوشته‌ای به مقام معظم رهبری هدیه داد.

دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی همچنین چفیه‌ای را به همراه با تحریر شعری که تازه یاد گرفته بود، به معظم له هدیه داد و همچنین این شعر که «دَردِ یتیم بودَن دَرد نیست، آقام بَرام دَواست» برای ایشان خواند.

نهال در ادامه به سفارش معلمش از مقام معظم رهبری انگشتری را درخواست می‌کند، معظم له می‌گویند برای خودت می‌خواهی یا برای معلمت، نهال هم می‌گوید که معلمم گفته وقتی رفتی پیش حضرت آقا حتماً برایم یک انگشتر بگیر که در این دیدار ایشان 2 انگشتر برای نهال و معلمش هدیه می‌دهند.

همچنین رهبری نیز در  دفتر املای نهال کوچولو، مطلبی را به یادگار نوشت، متن این پیام به این شرح است:
«بسمه تعالی

نهال عزیز امید است برای انقلاب و کشور ذخیره ارزشمند باشی ان شاء الله

سید‌علی خامنه‌ای

23/11/97»

ماجرای کلاه صورتی

نهال زمانی که ۴ سال داشت در حاشیه یکی از دیدارهای خانواده شهدا با رهبر انقلاب، درخواست کودکانه‌ای را مطرح کرد و از ایشان خواسته بود تا برایش کلاه صورتی بخرد.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha