اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حمایت از سیل‌زدگان گلستان
کد خبر: 3800308
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
مرتضی اکبری تشریح کرد:

اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حمایت از سیل‌زدگان گلستان

گروه اقتصاد ــ مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اقدامات انجام شده براي کمك به سيل‌زدگان استان گلستان بيان کرد: اين بانك در راستای رسيدگی فوری به وضعيت آسيب‌ديدگان سيل اخير استان گلستان، ۱۲ كاميونت حامل مواد غذايی را به اين استان اعزام كرد.

اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای کمک به سیل زدگان گلستان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران،  مرتضی اکبری در این‌باره افزود: کاركنان این بانك از بدو زمان وقوع حادثه سیل در شهرستان‌های استان گلستان با برپایی پایگاه كمك رسانی، به ارائه خدمت و امداد به آسیب دیدگان و توزیع مواد غذایی میان آنان اقدام نموده‌اند.
وی تصریح کرد: تا کنون بالغ بر ۳۶ هزار بطری آب معدنی بزرگ، بیش از ۱۲ هزار قوطی کنسروجات (ماهی و لوبیا) و بسته های بیسکویت توسط بانك قرض الحسنه مهر ایران به به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: همچنین این بانک در همکاری با جمعیت هلال احمر کشور به جمع آوری كمك‌های نقدی مردم در حساب ۹۹۹۹۹ مبادرت ورزیده است.
وی بیان کرد: تجمیع کمک همکاران بانك در استان‌های سراسركشور به منظور تهیه و ارسال مایحتاج ضروری و اقلام مصرفی هموطنان آسیب دیده گلستان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی بانك می‌باشد كه با استقبال بی نظیر همكاران مواجه شده است.

اکبری اظهار کرد: لازم به ذکر است که بسته حمایتی بانك قرض الحسنه مهر ایران و مایحتاج ضروری برای استفاده مردم آسیب دیده شهر كیاكلا(شهرستان سیمرغ) استان مازندران نیز ارسال شده است.
انتهای پیام

captcha