اعطای قرآن و اقلام فرهنگی به آسیب‌دیدگان سیل گلستان
کد خبر: 3800672
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶
ابوالقاسمی بیان کرد:

اعطای قرآن و اقلام فرهنگی به آسیب‌دیدگان سیل گلستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ عضو گروه اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم به مناطق سیل زده استان گلستان از اعطای چندین جلد قرآن کریم و اقلام فرهنگی به آسیب‌دیدگان سیل این استان خبر داد.

احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن و عضو گروه اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم به مناطق سیل زده استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با برنامه‌های این گروه در گلستان اظهار کرد: این سفر زمانی به استان گلستان انجام شد که چند روز از سیل در این استان گذشته بود که البته کمک به سیل زدگان در این منطقه همچنان ادامه داشته و دارد.
ابوالقاسمی ادامه داد: انصافا مسئولان با تمام تلاش خود در حال خدمت‌رسانی و کمک به سیل‌زدگان هستند و مردم نجیب استان گلستان نیز خود واقف به این امر هستند. همه مردم استان دست در دست هم برای جبران خسارات ناشی از سیل تلاش می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های برادران زحمتکش ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح در کمک به سیل‌زدگان استان گلستان بیان کرد: علیرغم کاستی‌ها و مشکلاتی که در مناطق سیل زده وجود دارد، کمک‌ها و خدمات خوبی به مردم سیل زده استان ارائه شده است.
ابوالقاسمی اظهار کرد: گروه اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم به مناطق سیل زده استان گلستان ضمن بازدید از این مناطق و ملاقات با مردم آسیب‌دیده استان، سعی بر این داشت که بیشتر از لحاظ روحی و عاطفی در کنار این عزیزان حضور داشته باشد.
وی با بیان اینکه سعی شد تا با اعطای هدایایی هرچند کوچک از جمله اهدای اسباب بازی به کودکان و ... مقدار اندکی از آلام این عزیزان تسکین داده شود، تصریح کرد: گروه اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم همچنین، با توزیع اقلام فرهنگی از جمله قرآن کریم در میان برخی از آسیب‌دیدگان از ایشان دلجویی کرد.
ابوالقاسمی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد تا با کمک‌ تمامی مسئولان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی هر چه سریع‌تر مشکلات مردم سیل‌زده و آسیب دیده استان گلستان برطرف شود.
یادآور می‌شود، گروه اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم به مناطق سیل زده استان گلستان متشکل از مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن، خادم‌القرآن عباس سلیمی، احمد ابوالقاسمی، مهدی عادلی و محمدهادی صلح‌جو طی روزهای 11 و 12 فروردین‌ماه جهت ابراز همدردی با مردم خوب و انقلابی استان گلستان به دلیل آسیب‌هایی که از سیل اخیر بر آنان تحمیل شد، به استان گلستان عزیمت کردند.
انتهای پیام

captcha