اعلام ویژه‌برنامه‌های نیمه شعبان در امیدیه
کد خبر: 3804027
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

اعلام ویژه‌برنامه‌های نیمه شعبان در امیدیه

گروه فرهنگی ــ به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان از امروز، ۲۷ فروردین ویژه‌برنامه‌های متنوعی با حضور کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت در سطح مدارس امیدیه آغاز می‌شود.

برنامه‌های نیمه شعبان در امیدیهعلی طاعتی، مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شهرستان امیدیه در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان از سه‌شنبه 27 فروردین برنامه‌ای را با حضور کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت در سطح مدارس امیدیه آغاز می‌کنیم.

وی اظهار کرد: این کارشناسان با محوریت تبیین موضوعات دینی و مهدویت در 50 مدرسه شهرستان حضور می‌یابند. در این برنامه مدارس روستایی و حاشیه شهرستان در اولویت قرار گرفته‌اند.

مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شهرستان امیدیه  دیگر برنامه بنیاد به مناسبت نیمه شعبان را، برگزاری نمایشگاه «آب و آفتاب» عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه که از 28 فروردین تا 1 اردیبهشت در پارک دانشجوی امیدیه برپا می‌شود، شامل یک غرفه ویژه کودک با عرضه کتب مناسب سنین کودک و غرفه‌های گفت‌وگو محور ویژه خانواده‌ها است.

طاعتی گفت: حجج الاسلام سیدروح‌الله موسوی، علی‌اکبر محمدی، سیدجواد میرصادقی، داوود به‌نصر، محمدصادق عسکرنژاد، حمید زمان‌پور و حمیدرضا هاد‌ی‌نژاد کارشناسان مهدوی کارگاه‌های مهدوی در این نمایشگاه هستند.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان همزمان با شب میلاد امام عصر(عج) در این شهرستان خبر داد. 

انتهای پیام

captcha