گناه شهید «قاسمی» عمامه او بود/ فضای مجازی کنترل شود
کد خبر: 3807062
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

گناه شهید «قاسمی» عمامه او بود/ فضای مجازی کنترل شود

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه گناه شهید قاسمی عمامه او بود، اظهار کرد: ما به این گناه افتخار می‌کنیم و خون این طلبه شهید نیز برای دفاع از اسلام به‌روی زمین جاری شد و بی‌شک این عمامه کفن طلاب است.

گناه شهید قاسمی عمامه او بود/ عمامه کفن طلاب استبه گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی، نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان، صبح امروز، 8 اردیبهشت‌ماه‌ در مراسم گلباران قتلگاه شهید حجت‌الاسلام «مصطفی قاسمی» مقابل حوزه علمیه اظهار کرد: طلاب به تحصیل در حوزه‌های علمیه مفتخرند.
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان با بیان اینکه حجت‌الاسلام قاسمی به سعادت و کمال دست یافت، افزود: طلاب با خدا معامله می‌کنند و کسی‌که با خداوند معامله کند باید در انتظار سعادت و کمالی الهی باشد.
وی ادامه داد: معامله با خداوند همان مصداق بازر آیه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ؛ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.»(آل عمران/آیه 169) است.
موسوی‌اصفهانی با اشاره به اینکه گناه شهید قاسمی عمامه او بود، ابراز کرد: ما به این گناه افتخار می‌کنیم و خون این طلبه شهید نیز برای دفاع از اسلام بروی زمین جاری شد و بی‌شک این عمامه کفن طلاب است.

طلبه‌ای که در خون خود می‌غلتد حافظ دین اسلام و به تبع شهید است
وی با اشاره به اینکه می‌توان حجت‌الاسلام قاسمی را شهید خطاب کرد، گفت: ما معمی که در روز روشن به ضرب گلوله در نزدیکی محل تحصیل خود در خون می‌غلتد را سرباز امام زمان(عج)، حافظ دین اسلام و به تبع شهید می‌دانیم حال از نظر قانونی و ضوابط بنیاد شهید براین حادثه چندان اهمیتی ندارد.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حوزه علمیه مفتخر به داشتن شاگردانی همچون شهید قاسمی است، ابراز کرد: ما مفتخریم مرحوم حاج فضل‌الله نوری در جهت حفظ احکام دین از جامعه حوزه بر سر دار رفت.
موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه راه شهادت، راه محمد و آل محمد(ص) است، اظهار کرد: طلاب و مدرسان حوزه‌های علمیه با شهادت و خون خود، وظیفه خود را به انجام رساندند، بی‌شک راه شهادت راه اهل بیتو ائمه اطهار(ع) است.
مدیر حوزه‌های علمیه استان با بیان اینکه حجت‌الاسلام قاسمی با وضو در مسیر اقامه نماز جماعت به شهادت رسید، گفت: آنهایی که مکتب را از شما طلاب حوزه آموختند باید در همان مسیر استاد پیش روند.

زمان دقیق تشییع پیکر شهید طلبه به‌زودی اعلام می‌شود
آیت‌الله موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه قاتل شهید قاسمی، صبح امروز ساعت 4:30 بامداد توسط مأموران نیروی انتظامی کشته شد، ادامه داد: قطعا خون بی‌گناه و سرباز امام زمان(عج) پایمال نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام قاسمی ‌میان دوستان و یاران خود جزء خوبی چیزی به یادگار نگذاشته است، گفت: به زودی پس از برگزاری کمیته تأمین، تاریخ و زمان دقیق تشییع پیکر این شهید طلبه اعلام خواهد شد.
موسوی اصفهانی ابراز کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند «به خانواده شهدا هم باید تبریک گفت هم تسلیت» تبریک به خانواده، جامعه حوزه و طلاب جهت تربیت، حضور و در نهایت شهادت چنین انسان وارسته و سرشار از معنویتی را و تسلیت به امام زمان(عج) جهت از دست دادن یکی از یاران و سربازان ایشان.
موسوی اصفهانی ضمن قدردانی طلاب جهت حضور همه‌جانبه در سیل اخیر کشور گفت: طلاب و روحانیت همواره در مراحل و عرصه‌های مختلف کشور همچون جنگ، سیل، بلایای طبیعی، امر تبلیغ در ایام مختلف سال و .... حضور همگام و همراه خود را با ملت به نمایش گذاشته‌اند.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به طلاب گفت: اگر روحانیت و طلاب ما نسبت به جنجال‌های ایجاد شده در فضای مجازی نسبت به هدف خود دچار شک و تردید شدند باید بدانند که مسیر را درست می‌روند بنابراین نباید بترسند و ناراحت شوند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان با بیان اینکه آزادی فضای مجازی جان ملت ما را در خطر قرار داده است، افزود: آزادی و بی‌بند و باری فضای مجازی امنیت کشور، مسئله ناموس، مقدسات دین و شخصیت‌های پیغمبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و روحانیت ما را زیر سوال برده است.
موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه باید فضای مجازی در کشور ما مانند بسیاری از کشور‌ها کنترل شود، اظهار کرد: تا مردم یک قیام عمومی بر علیه فضای مجازی انجام ندهند این فضا تمام هستی ما را به تاراج خواهد برد.
وی با اشاره به اینکه توجه به فضای مجازی و حفظ حرمت‌های دینی از دغدغه‌های مهم طلاب و مراجع تقلید بوده و هست خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور، ما به احترام مقام معظم رهبری در مقابل تو نمی‌ایستیم ما از مقام معظم رهبری تقاضا مندیم فرماندهی فضای مجازی را از دست رئیس جمهور بگیرند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خادم الشهدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۶
0
0
با سلام ، این شعر ، تحفه ای است خدمت طلبه شهید مصطفی قاسمی ، لطفا نشر دهید :
شرم دارم من ز خون سرخ گلگون گشته ات
شرم دارم از سه طفل بر عزا بنشسته ات
قتلگاه تو شده پر گل ، پر از یا مصطفی
گو که بالای سرت بوده علی «ع» یا مصطفی «ص»
شرم کردی از حسین «ع» یا بهر مهدی«عج» رفته ای
یا به لب یا فاطمه «س» بودت که بارت بسته ای
خوش گوارای وجودت نوش لبخند حسین «ع»
مثل عباسش شدی تو مست و مدهوش حسین «ع»
من نمیدانم که بودی و چه کردی با دلم
دل ربودی ، دوست بودی ، ره گشودی تا دلم
کربلایی ! احسن الاحوال گشته حال تو
تا لقای آن محول ره گشوده بال تو
توی عکسی روی میزت نام مهدی «عج» داشتی
گوییا با صاحبِ دل ، سِر و رازی داشتی
تو دعا کن ای شهید سربلند ای آشنا
حرمت خون تو دیگر نشود ازما جدا
حرمت خون شهید است که ما برگردیم
سالها مملکتی جاگه رنج و دردیم
شاید ار توبه شود ، یوسف ما برگردد
مبتلاییم و کسی بهر شفا برگردد
تو دعا کن ز گناهان همه مان برگردیم
شاید از ره برسد عشق زمان برگردیم
captcha