بودجه قرآنی خوزستان در سال ۹۸ افزایش می‌یابد
کد خبر: 3812024
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴

بودجه قرآنی خوزستان در سال ۹۸ افزایش می‌یابد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ استاندار خوزستان درباره میزان بودجه قرآنی استان در سال 98 با بیان اینکه هنوز بودجه توزیع نشده ولی ان شالله سعی می کنیم کمک مضاعفی در عرصه قرآنی داشته باشیم، گفت: حتما بودجه قرآنی بیش از سال گذشته است اما برای میزان دقیق و توزیع آن باید بدانیم که چقدر به ما اختصاص داده می شود.

بودجه قرآنی خوزستان در سال ۹۸ افزایش می یابد

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان شامگاه امروز 25 اردیبهشت در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در غرفه خبرگزاری قرآن حضور یافت.

وی در گفت و گو با این رسانه گفت: سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با ۶۰ غرفه در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی، جهادی و به طور ویژه در عرصه کودکان تدوین شده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه انتظار دارم توجه بیشتر و ویژه ای به تفسیر قرآن کریم در نمایشگاه شود، افزود: ان شالله بتوانیم چنین برنامه‌های قرآنی را در استان توسعه دهیم و بعد از اینکه فرهنگ قرآنی ترویج یافت، به تدریج رفتار قرآنی هم در جامعه غالب شود. اگر اندکی هم بتوانیم در این زمینه گام برداریم، مطلوب است.

شریعتی ضمن قدردانی از عملکرد خبرگزاری ایکنا در عرصه اطلاع رسانی قرآنی، ادامه داد: باید ایکنا بیش از پیش در این عرصه وارد شود.

استاندار خوزستان همچنین درباره میزان بودجه قرآنی استان گفت: هنوز بودجه توزیع نشده ولی ان شالله سعی می کنیم کمک مضاعفی در عرصه قرآنی داشته باشیم. از اعتبارات اجتماعی که با ارشاد تفاهم نامه می بندیم سعی می کنیم اعتبار خوبی را به حوزه قرآن اختصاص دهیم. حتما بودجه قرآنی بیش از سال گذشته است اما برای میزان دقیق و توزیع آن باید بدانیم که چقدر به ما اختصاص داده می شود.


انتهای پیام

captcha