آغاز نام‌نویسی ترم تابستانه دارالقرآن چهارده معصوم(ع) ناحیه یک اهواز
کد خبر: 3816592
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

آغاز نام‌نویسی ترم تابستانه دارالقرآن چهارده معصوم(ع) ناحیه یک اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از آغاز نام‌نویسی دوره‌های مختلف دارالقرآن چهارده معصوم(ع) ویژه ترم تابستانه خبرداد.

آغاز نام‌نویسی ترم تابستانه دارالقرآن چهارده معصوم(ع) ناحیه یک اهواز

سیدجاسم موسوی‌اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با بیان اینکه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت ناحیه یک اهواز، آموزش قرآن را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی ترم تابستانه مورد توجه قرار داده است، گفت: نام‌نویسی دوره تابستانه دارالقرآن چهارده معصوم(ع) در دو بخش پسران و دختران از روز نخست خردادماه آغاز شده و تا 9 تیر ماه ادامه خواهد شد.

موسوی‌اصل اعلام کرد: کلاس‌های روخوانی، روانخوانی و آموزش تجوید مقدماتی و پیشرفته در بخش پسران پیش‌بینی شده است. همچنین آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید مقدماتی و پیشرفته، حفظ دانش آموزی(15 و 30 جزء)، حفظ بزرگسالان و حفظ خردسالان از جمله کلاس‌های ترم تابستانه دارالقرآن چهارده معصوم (ع) در بخش دختران خواهد بود.

وی مدت زمان کلاس‌های ترم تابستانه دارالقرآن چهارده معصوم (ع) را از 10 تیر تا 20 مرداد اعلام کرد و گفت: نام‌نویسی دختران در روزهای شنبه و دوشنبه و پسران در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 12 انجام می‌شود.

گفتنی است، دارالقرآن چهارده معصوم (ع) آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در خیابان پیش‌آهنگی روبه روی مسجد آذربایجانی‌ها واقع شده است.

انتهای پیام

captcha