15 مسجد در خوزستان اعتکاف رمضانیه برگزار کردند
کد خبر: 3816807
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

15 مسجد در خوزستان اعتکاف رمضانیه برگزار کردند

گروه اجتماعی ـ 15 مسجد در سطح استان خوزستان مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه را در ماه مبارک رمضان برگزار کردند.

15 مسجد در خوزستان اعتکاف رمضانیه برگزار کردند

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: امسال 15 مسجد در سطح استان خوزستان مراسم معنوی اعتکاف رمضانیه را برگزار کردند.

وی گفت: شهرستان دشت‌آزادگان(2 مسجد)، دزفول(1 مسجد)، شوشتر(2 مسجد)، هفتکل(1 مسجد)، اندیمشک(1 مسجد)، مسجدسلیمان(1 مسجد)، ماهشهر(2 مسجد)، گتوند(1 مسجد)، شادگان(1 مسجد)، رامهرمز(2 مسجد) و ایذه(1 مسجد) شهرستان‌های برگزار کننده این مراسم معنوی در سطح استان هستند.

وی با بیان اینکه اعتکاف رمضانیه در سه بازه زمانی مختلف در دهه سوم ماه رمضان برگزار می‌شود، افزود: برخی مساجد از 19 تا 21 رمضان، برخی نیز از 21 تا 23 رمضان این مراسم را برگزار کردند. برخی مساجد نیز سه روز پایانی ماه مبارک را برای اعتکاف رمضانیه در نظر گرفته‌اند. ظرفیت این مراسم از 30 تا 200 نفر در این مساجد متفاوت بوده است.

مسئول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین گفت: در اهواز نیز اعتکاف رمضانیه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ویژه دختران با ظرفیت 40 نفر از 21 تا 23 رمضان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مساجد دیگری نیز ممکن است در سطح شهرستان این مراسم را برگزار کرده باشند. آمار اعلام شده مربوط به مساجدی است که برای اجرای این مراسم اعلام ‌آمادگی کردند.

انتهای پیام

captcha