شرکت ۲۸۰ شاعر در جشنواره سراسری شعر «نخل و کارون»
کد خبر: 3817526
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

شرکت ۲۸۰ شاعر در جشنواره سراسری شعر «نخل و کارون»

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به شرکت ۲۸۰ شاعر در جشنواره سراسری شعر «نخل و کارون» با محوریت دفاع مقدس، گفت: اختتامیه این جشنواره ۲۶ خردادماه برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره سراسری شعر «نخل و کارون»

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: آیین پایانی ششمین جشنواره سراسری شعر «نخل و کارون» یکشنبه، 26 خردادماه در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: فراخوان این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه با موضوع بازتاب فرهنگ حماسه، ایثار و شهادت در دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه‌آفرینی‌های شهیدان مدافع حرم در راستای دفاع از ارزش‌ها و نقش خوزستان به عنوان سرزمین نخل و کارون در دوران هشت ساله دفاع مقدس منتشر شد.

بهرامی با اشاره به شرکت 280 شاعر از 16 استان کشور در این جشنواره ادامه داد: از میان آثار رسیده، 109 اثر به مرحله دوم جهت بررسی نهایی راه پیدا کردند که از میان آنها 7 اثر به عنوان آثار برتر جشنواره «نخل و کارون» معرفی خواهند شد.  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: روز گذشته 17 خرداد مراسمی در قالب کارگاه یک روزه با حضور داوران و شاعران دعوت شده در تالار فرهنگ شهرستان برگزار شد. در این مراسم جلسه هیئت داوران جهت بررسی نهایی آثار راه یافته به مرحله دوم نیز تشکیل شد و برگزیدگان هر بخش مشخص شدند.

انتهای پیام 

captcha