اعلام منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3819965
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

اعلام منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ منابع نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام و معرفی شد.

اعلام منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، 26 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: منابع جشنواره کتابخوانی رضوی شامل کبوترها و آهوها نوشته سید احمد میرزاده، امام رضا(ع) نوشته زهرا عبدی،فاطمه و فاطمه نوشته محمد مهاجرانی و هشت قصه از امام جواد(ع) نوشته حسین فتاحی در بخش کودک، راز آن بوی شگفت نوشته فریبا کلهر، با کبوترهای گنبد نوشته احمدمیرزاده و درختی که بال درآورد نوشته مجید ملامحمدی در بخش نوجوان و مهارت‌های ارتباط مؤثر در سیره امام رضا(ع) نوشته علی جانفزا، فصل فیروزه نوشته محبوبه زارع، درّ عصمت نوشته علی اشرف عبدی، زندگانی حضرت احمد بن موسی(ع) نوشته محمدرضا سنگری و سیره تقوی توضیح ۴۰ حدیث در مورد سیره امام جواد(ع) نوشته جواد محدثی در بخش بزرگسال است.

وی افزود: منابع این جشنواره در تمامی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و نسخه الکترونیکی آنها نیز در سایت اینترنتی به نشانی www.razavi.iranpl.ir قابل مشاهده و دریافت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این جشنواره در ۲ بخش فردی و خانوادگی برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند به طور مکتوب و الکترونیکی در آن شرکت کنند.

رحیمیان بیان کرد: این جشنواره در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود و آئین ملی پایانی آن نیز اوایل تیرماه امسال همزمان با دهه کرامت است.

وی ابراز کرد: ۲۸ خردادماه ۱۳۹۸ آخرین مهلت نام نویسی متقاضیان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره است و برگزیدگان آن نیز در ۲ سطح ملی و استانی تقدیر می‌شوند.
انتهای پیام

captcha