340 خردسال خرمشهری روخوانی و حفظ قرآن را فرامی‌گیرند
کد خبر: 3820326
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

340 خردسال خرمشهری روخوانی و حفظ قرآن را فرامی‌گیرند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ بیش از 340 خردسال مشغول فراگیری روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم در جامعه القرآن خرمشهر هستند.

آموزش 340 خردسال در جامعه‌القرآن خرمشهر

شهناز شاهی، مسئول واحد خردسالان جامعه القرآن خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره دوره‌های جدید این جامعه القرآن برای خردسالان گفت: در حال حاضر دوره‌های حفظ موضوعی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای خردسالان 4 تا 6 سال در این جامعه القرآن آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در کنار این دوره‌ها، شرکت‌کنندگان دوره حفظ قرآن، به صورت مستمر این دوره‌ را می‌گذرانند. علاوه بر این، از اواخر اردیبهشت دوره‌های روخوانی و رواخوانی قرآن کریم آغاز شده و تا نیمه‌های شهریور ادامه خواهد داشت.

شاهی با بیان اینکه در واحد خردسالان جامعه القرآن مقاطع سنی 4 تا 9 سال آموزش می‌بینند، گفت: به منظور تقویت انگیزه خردسالان برای ادامه حضورشان در کلاس‌های آموزش قرآن، آغاز دوره‌ها در قالب برنامه جشنی همراه با  تقدیم هدایایی به آنها است.  

مسئول واحد خردسالان جامعه القرآن خرمشهر در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 340 خردسال در این واحد مشغول فراگیری روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن در جامعه القرآن هستند.

انتهای پیام

captcha