اجرای طرح «محله‌های نور، خانه‌های آسمانی» در اندیمشک
کد خبر: 3820583
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷

اجرای طرح «محله‌های نور، خانه‌های آسمانی» در اندیمشک

گروه اجتماعی ــ طرح «محله‌های نور، خانه‌های آسمانی» عنوان سلسله نشست‌های معرفتی و قرآنی است که قرار است از سوی شبکه فرهنگی ـ مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک در محله‌ها و مناطق مختلف این شهرستان اجرا شود.

اجرای طرح «محله‌های نور، خانه‌های آسمانی» در اندیمشک

مهراب سراج‌الدین، مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق  اندیمشک در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از اجرای طرح «محله‌های نور، خانه‌های آسمانی» در شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تبیین معارف قرآن و سیره اهل بیت(ع) به صورت سلسله نشست‌های معرفتی و قرآنی در محله‌ها و خانه‌های مناطق مختلف این شهرستان هر هفته روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه  با عنوان «سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌های مهدوی» اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مسائلی که در زندگی روزمره ممکن است انسان را از معارف قرآن و اهل بیت(ع) غافل ‌کند، تصریح کرد: قلب انسانها در ابتدای تولد، پاک و فطرتی خداجو دارد؛ اما به سبب مشکلات زندگی و کم توجهی فرد به این گوهر الهی که حرم الله است، گرد و غبار اطراف آن را فراگرفته و دچار زنگار می‌شود. این موضوع باعث شد تا با همفکری جوانان این مناطق برنامه‌ای را برای احیای روح معنویت و بصیرت‌افزایی طرح‌ریزی کنیم.

سراح‌الدین در توضیح طرح «محله‌های نور، خانه‌های آسمانی» گفت: برگزاری جلسات قرآن، مسابقات فرهنگی، پرسش و پاسخ و سخنرانی و اهدای بسته‌های فرهنگی از برنامه‌های این طرح فرهنگی است که قرار است از سه شنبه 4 تیرماه در شهرستان آغاز شود.

مسئول شبکه فرهنگی نغمه‌های عشق اظهار کرد: از واحد برادران این شبکه مردمی، گروه پسران بهشت و از واحد خواهران این مجموعه گروه فاطمیون که دختران بهشت هسته اصلی آن را بر عهده دارند این نشست‌ها را مدیریت، برنامه‌ریزی و پشتیبانی می‌کنند.

وی در پایان گفت: این طرح در 30 نقطه شهرستان اندیمشک و شهرک‌ها و روستاهای حومه برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد استارک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۲
0
0
عالی
captcha