مادر شهیدان خرمدل دارفانی را وداع گفت
کد خبر: 3821359
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

مادر شهیدان خرمدل دارفانی را وداع گفت

گروه فرهنگی ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مادر شهیدان علی، سعید و ایرج خرمدل روز جمعه به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

مادر شهیدان خرمدل دارفانی را وداع گفت

به گزارش ایکنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، عبدالرضا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مادر شهیدان علی، سعید و ایرج خرمدل روز جمعه به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

وی گفت: حاجیه خانم زهرا جمشیدی مادر گرانقدر شهیدان گرانقدر علی، سعید و ایرج خرمدل ساکن شهرستان شهید پرور شوشتر جمعه 31 خرداد پس از سالها درد جدایی و دوری، جان به جان آفرین تسلیم کرد و دار فانی را وداع گفت.

مدیر کل بنیاد شهید خوزستان افزود: زمان و مکان برگزاری آیین وداع و تشییع این مادر صبور پس از انتقال از تهران و برنامه ریزی لازم به اطلاع عموم خواهد رسید.

براساس این گزارش، شهید سعید خرمدل در چهارم آبان ماه سال 59، طلبه شهید علی خرمدل در عملیات بدر و منطقه هورالعظیم و دانشجوی شهید ایرج خرمدل در عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. همچنین حاج عبدالرحیم خرمدل پدر شهیدان گرانقدر خرمدل نیز که دارای نشان ملی ایثار بود در سال 93 دارفانی را وداع گفت.
 

انتهای پیام

captcha