ایجاد تریبونی برای پرسش و پاسخ‌ مهدویت/ با توجیه نبود حمایت دست روی دست نگذاریم
کد خبر: 3821549
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

ایجاد تریبونی برای پرسش و پاسخ‌ مهدویت/ با توجیه نبود حمایت دست روی دست نگذاریم

گروه فرهنگی ــ نویسنده و تهیه‌کننده برنامه «ترنم ظهور» گفت: یکی از طرح‌هایی که به دنبال اجرای آن هستیم، راه‌اندازی تریبون آزاد مهدوی در مصلی‌ نماز جمعه اهواز است.

پیگیری ایجاد تریبونی برای پرسش و پاسخ‌های مهدویت/ نمی‌توان با توجیه عدم حمایت از فعالیت‌ها دست روی دست گذاشت

سمیه بادامی‌زاده، نویسنده و تهیه‌کننده برنامه «ترنم ظهور» در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: یکی از طرح‌هایی که به دنبال اجرای آن هستیم، راه‌اندازی تریبون آزاد مهدوی در مصلی‌های نماز جمعه است. در این زمینه پیگیر هستیم در دیدار با امام جمعه اهواز این موضوع را طرح کنیم.

وی گفت: در این طرح به دنبال این هستیم که مردم سؤالات و شبهات خود را در زمینه مهدویت طرح کنند و با حضو یک کارشناس این سؤالات و شبهات پاسخ داده شود. یکی از وظایف منتظران این است که در هر جایی باشند، در حد توان قدمی برای زمینه‌سازی ظهور بردارند و این طرح گامی در همین راستا است.

بادامی‌زاده اظهار کرد: نمی‌توان با این توجیه که این فعالیت‌ها حمایت نمی‌شوند به عنوان یک شهروند دست روی دست بگذاریم؛ می‌توانیم در مساجد و محلات این موضوعات را طرح و کمک کنیم مردم به پاسخ سؤالات خود برسند. یکی دیگر از کارهایی که در برنامه انجام می‌دهیم معرفی کتاب در زمینه مهدویت است که آثار انتشار یافته در مرکز تخصصی مهدویت هستند.

انتهای پیام

captcha